رشد ۴۷ درصدی تسهیلات پرداختی به صنعت استان زنجان

استاندار زنجان گفت: رشد ۴۷ درصدی تسهیلات پرداخت شده نشان می‌دهد بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات خوب عمل کرده اند.

استانداربه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های زنجان، با بیان اینکه اقدامات مالی خوبی در حوزه اشتغال و رونق تولید در استان زنجان رخ داده است، گفت: رشد ۴۷ درصدی تسهیلات پرداخت شده نشان می‌دهد بانک‌ها نسبت به پرداخت تسهیلات خوب عمل کرده اند.
 
حقیقی با اعلام اینکه مدیران بانکی باید عملکرد خود را به مردم اطلاع رسانی کنند،گفت: استان زنجان در میزان پرداخت تسهیلات نسبت به منابع در رتبه هشتم قرار دارد.

او با اشاره به اینکه بیش از ۱۲ هزار نفر بیمه اجباری و بازنشستگی در استان زنجان وجود دارد، گفت: این آمار نشان دهنده فعال بودن واحد‌های تولیدی استان و وضعیت مطلوب اشتغال است.

دادگر دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: در پرداخت تسهیلات رونق تولید بعد از استان‌های البرز و اصفهان رتبه سوم را داریم.

او افزود: رشد منابع پارسال بیش از ۲۹ درصد بود، اما رشد تسهیلات بیش از ۷ درصد بوده است..

فغفوری رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان زنجان هم با اعلام اینکه برای طرح رونق تولید در کل کشور ۱۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اختصاص یافته بود گفت: از این رقم یک‌هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان معادل ۹ درصد از اعتبارات کل کشور مربوط به استان زنجان بوه که این میزان اعتبار نسبت به سهم یک و سه دهم درصدی جمعیت و وسعت استان در کشور بی سابقه است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.