رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

مدیریت، رصد و نظارت بر روند دادرسی الکترونیکی می‌شود

حجت الاسلام موسوی از الکترونیکی شدن مدیریت، رصد و نظارت بر روند دادرسی خبر داد.

حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه ملاقات مردمی در گفت و گو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بر اولویت‌های دستگاه قضا از جمله دادرسی الکترونیکی اشاره کرد و گفت: مدیریت، رصد و نظارت بر روند دادرسی الکترونیکی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی از الکترونیکی شدن تامین خواسته، تامین دلیل و انحصار وراثت در دادگستری‌های استان مرکزی خبرداد و افزود: برآنیم که خواسته‌های بحق مردم و دادرسی‌ها را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهیم.

او اضافه کرد: اطاله دادرسی گاهی اوقات از سوی همکاران قضایی است که در مواردی مورد غفلت قرار می‌گیرد یا در اجرای حکم تاخیر می‌شود و یا در ادله مدارک ارائه شده مورد دقت و بررسی قرار نمی‌گیرد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: این نوع دادرسی در حافظه سیستم ثبت و ضبط شده و تمامی مراحل از بررسی تا پایان صدور رای و ابلاغ در سامانه ثنا در موارد مربوط به تامین خواسته، انحصار وراثت و تامین دلیل به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

در ملاقات مردمی حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی برخی از افراد مشکلات خود را با رئیس کل دادگستری استان و معاونین او درمیان گذاشتند و این مسئولان دستوراتی برای رفع مشکلات این افراد صادر کردند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.