عرضه‌ی ۱۱۰۰ میلیارد از ارزش مالی سهام هلدینگ سیمان امروز در بورس تهران

امروز ۱۱۰۰ میلیارد از ارزش مالی سهام هلدینگ سیمان در بورس عرضه شد و در تاریخ ۱۴تیر هم ۳درصد دیگر آن توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان علی صحرایی مدیر عامل شرکت بورس تهران  در پاسخ به این سوال که چند درصد از سهام هلدینگ سیمان در حال حاضر عرضه شده است؟ اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ درصد این سهام با قیمت هر سهم هزار پانصد و هفتاد و پنج  تومان امروز عرضه شد این شرکت هلدینگ سیمانی  جز شرکت هایی است که ۲۰ درصد از سهام سیمان کشور را مدیریت می کنند. امروز ۱۱۰۰ میلیارد از این سهام در بورس عرضه شد و در تاریخ ۱۴ تیر هم ۳درصد دیگر آن توزیع می شود.

مدیر عامل شرکت بورس تهران در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه میزان از سهام داران حاضر در بورس این عرضه ی اولیه را خریداری کرده اند؟ بیان کرد:  هم اکنون ۴.۵ میلیون نفر برای خرید این سهام عرضه اولیه  مشارکت کرده اند. 


او در خصوص پذیرش شرکت های مختلف در شرکت بورس تهران گفت: این که واگذاری ها به شرکت بورس انتقال داده شده است به معنای این نیست که کیفیت پذیرش ها پایین بیاید  بلکه این عمل سبب حداکثری شفافیت و حفظ کیفیت در  پذیرش ها می شود.

صحرایی در خصوص نوع پذیرش افراد در شرکت بورس تهران  افزود: هم اکنون شرکت هایی که قصد حضور در بازار بورس را دارند    باید ویژگی هایی اعم از سودآوری, شفافیت و مناسبات مالی داشته باشند.

مدیر عامل شرکت بورس تهران  تاکید کرد: هم اکنون ۴ شرکت آماده ی عرضه داریم اما به دلیل محدودیت هایی که داریم در این مدت فقط عرضه هایمان در روز چهارشنبه صورت می گرفت اما در هفته ی آینده برنامه داریم که چند شرکت وارد بورس شوند .

او در پاسخ به این سوال که ارزش تامین مالی این سهام سیمانی چه میزان بود، گغت:  امروز ۱۱۰۰ میلیارد از ارزش مالی این سهام در بورس عرضه شد و در تاریخ ۱۴ تیر هم ۳ درصد دیگر آن توزیع می شود.


بیشتر بخوانید

حضور ۴.۵ میلیون نفر در عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار