توئیت نژادپرستانه ترامپ کار دست کاخ سفید داد

بازنشر یک ویدئو نژادپرستانه از سوی رئیس جمهور آمریکا به دردسری تازه برای مشاوران او در کاخ سفید تبدیل شد.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ان بی سی نیوز، رئیس جمهور آمریکا اخیرا در اقدامی جنجالی یک ویدئو نژادپرستانه را در توئیتر خود بازنشر کرد. هر چند او ساعاتی بعد مجبور به حذف این ویدئو شد، اما به نظر می‌رسد بازنشر این ویدئو به دردسری برای کارکنان کاخ سفید تبدیل شده بود.

شبکه خبری ان بی سی به نقل از مقامات آگاه کاخ سفید گزارش داد به دلیل حضور ترامپ در زمین گلف و خاموش بودن تلفن همراه او، آن‌ها امکان دسترسی به او را نداشته و این ویدئو که بعد‌ها جنجال برانگیز شد، سه ساعت در حساب توئیتر رئیس جمهور آمریکا باقی ماند. از سوی دیگر کارکنان کاخ سفید نتوانستند برای حذف این ویدئو به معاون رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید نیز دسترسی پیدا کنند.

در این ویدئو که رئیس‌جمهور آمریکا آن را در صفحه توییتر خود بازنشر کرده بود، یکی از حاضران در یک تجمع نژادپرستانه در فلوریدا در حال سردادن شعاری نژادپرستانهع در حمایت از سفیدپوستان است. شعار «قدرت سفید» یک شعار نژادپرستانه نزد مردم آمریکا محسوب می‌شود. همچنین در این فیلم نشان می‌دهد که معترضان به این فرد، لقب نازی و نژادپرست می‌دهند.

کاخ سفید در توجیه حذف این ویدئو از حساب توییتری ترامپ، مدعی شد رئیس‌جمهور شعار نژادپرستانه این فرد را نشنیده است. تیم اسکات، سناتور سیاه‌پوست جمهوری‌خواه از کارولینای جنوبی در رابطه با این ویدیو تاکیده بود: «شکی نیست که ترامپ نباید این ویدئو را بازنشر می‌کرد، حالا هم او باید این ویدیو را حذف کند».

انتشار این ویدئو حاوی شعار‌های نژادپرستانه از سوی ترامپ نشان داد که او خیلی هم از بحران نژادپرستی و خودبرتربینی سفیدپوستان در برابر سیاه‌پوستان ناراحت نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
این. مردکه به مردم خودش هم. به گاو شیردهنگاه میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۲ تير ۱۳۹۹
مرگ بر امریکا مرگ بر ترامپ قمار باز و قاتل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۱۲ تير ۱۳۹۹
مرگ بر امریکا مرگ بر ترامپ قمار باز و قاتل
آخرین اخبار