فرمانده انتظامی دامغان خبر داد؛

وقوع ۴۲ فقره تصادف درون‌شهری در دامغان

سرهنگ سید رضا علوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۲ فقره تصادف در حوزه درون‌شهری دامغان به وقوع پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ سید رضا علوی فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با اشاره به کاهش ۴۴ درصدی فوتی در حوزه برون‌شهری این شهرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹ نفر بر اثر وقوع حوادث جاده‌ای برون‌شهری در محور‌های مواصلاتی شهرستان دامغان فوت کردند.

او بابیان اینکه تعداد تصادفات برون‌شهری در محور‌های مواصلاتی دامغان ۶۳ فقره بود که ۱۱۶ نفر مصدوم برجای گذاشت افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۴۲ فقره تصادف در حوزه درون‌شهری دامغان به وقوع پیوست که ۴۹ نفر در پی این تصادفات مصدوم شدند که این رقم به نسبت سال قبل کاهش ۳۹ درصد تصادفات جرحی را نشان می‌دهد.

سرهنگ علوی با بیان اینکه طی سه‌ماهه نخست سال جاری تعداد ۳۵۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در این شهرستان توقیف‌شده است تصریح کرد: از این تعداد ۲۴۹ دستگاه موتورسیکلت و ۱۱۰ دستگاه دیگر خودرو را شامل می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان دامغان با بیان اینکه خودرو و موتور متخلفان پس از توقیف به پارکینگ دلالت داده می‌شود بیان کرد: باید گفت که با تخلفات حادثه‌ساز و همچنین خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های خاطی به‌طور جد برخورد خواهد شد و پلیس هیچ‌گونه مماشاتی با متخلفان نخواهد کرد.

او بابیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این شهرستان تعویض پلاک شد گفت: طی مدت مذکور تعداد ۳۶۷ فقره گواهینامه جدید رانندگی برای متقاضیان خودرو و موتورسیکلت صادرشده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.