سه برنامه زنده تلویزیونی از قزوین در شبکه قرآن پخش می شود

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: در زمینه طرح قرآنی ۱۴۵۴، سه برنامه زنده از این مرکز روی آنتن شبکه ملی قرآن می‌رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، انبارلویی مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین در ستاد رسانه‌ای طرح قرآنی ۱۴۵۴ گفت: در زمینه اجرای این طرح فردا دوازدهم تیرماه یک برنامه زنده از این مرکز با سرفصل دوری از عوامل بازدارنده توسعه اقتصادی و با موضوع مزمت رشوه و ضایع کردن حق دیگران (آیه ۱۸۸ سوره بقره) روی آنتن شبکه قرآن خواهد رفت.

او افزود: همچنین برنامه دیگری به صورت زنده با سرفصل اصلاح امور خانواده و موضوع دعا برای اصلاح خانواده در کنار عمل، عبادت و نماز، بیست و نهم این ماه از شبکه قرآن پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: همچنین برنامه‌ای با سرفصل استفاده به جا و درست از نعمت‌های الهی و با موضوع ملاحظه نسبت به تمام خوراکی‌های مادی و معنوی آیه ۶۰ سوره بقره هم ۱۵ مردادماه به صورت زنده از این شبکه ملی پخش می‌شود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: این برنامه‌ها به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن خواهد رفت.

انبارلویی افزود: باید برای اجرای برنامه‌های قرآنی برنامه ریزی کرد و کارگروه‌ای تشکیل داد.

او اضافه کرد: همچنین می‌توان از هنر خوشنویسی، معرفی علما و شخصیت‌های برجسته و همچنین استعدا‌های قرآنی در آیتم‌های مختلف برنامه استفاده کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین در ادامه توجه به مکان‌های جدید برای اجرای برنامه‌های قرآنی تاکید کرد.

اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین هم در این نشست بر توجه به فضای مجازی و ظرفیت‌های هنری و فرهنگی به ویژه خوشنویسی و انجمن‌های فرهنگی و هنری تاکید کرد.

حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه هم در این جلسه گفت: اجرای برنامه در مکان‌هایی که در اختیار این اداره است مشکلی ندارد و شرایط را در این زمینه مهیا خواهیم کرد.

حجت الاسلام محمد جواد زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین هم در این جلسه برای در اختیار گذاشتن امکانات این اداره از جمله مکان، داور و کارشناس اعلام آمادگی کرد.

وفاپور مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی قزوین هم در این جلسه پیشنهاد کرد که برنامه‌های قرآنی به جای استودیو در فضا‌های دیگری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.