رعایت نکات بهداشتی در اماکن عمومی

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت : باتوجه به تشدید شیوع بیماری کرونا در کشور باید نکات بهداشتی در اماکن عمومی و مراکز تجمع مردم بادقت بیشتری رعایت شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت : مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در موضوع کرونا و اقداماتی که در خصوص کنترل و مقابله با این بیماری در استان انجام شده، قابل تقدیر است.

او گفت : مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و کادر بهداشتی و درمانی دانشگاه نهایت تلاش و کوشش خود را برای مقابله با بیماری کرونا به کار گرفتند و خوشبختانه سربلند بیرون آمده اند و این تلاش‌ها افتخاری بزرگ برای استان است.

نماینده مردم سنقر و کلیایی افزود: مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را به بهترین نحو رعایت کنند و با رعایت نکات بهداشتی حافظ سلامت خود و جامعه باشند.

حسینی کیا ادامه داد: با توجه به افزایش تعداد موارد بستری و ابتلا به بیماری، مراسم عزا و عروسی به دلیل تجمع افراد، درصد انتقال بیماری را افزایش می‌دهد، مردم باید در این خصوص نیز پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند چرا که برگزاری این مراسم در منازل درصد انتقال بیماری را بیشتر افزایش می‌دهد.

او با بیان اینکه در رستوران‌ها و مکان‌هایی که امکان انتقال بیماری وجود دارد باید نظارت بیشتری در اجرای پروتکل‌های بهداشتی وجود داشته باشد، گفت: با وجود تلاش‌ها و اقدامات انجام شده در بخش بهداشت و درمان، کمبود‌هایی در شهرستان سنقر و کلیایی به ویژه در حوزه‌های چشم پزشکی، ارتوپدی و تجهیزات دیالیز وجود دارد.

حسینی کیا افزود: همچنین کمبود نیروی پرستار و خدماتی در بیمارستان شهرستان سنقر و کلیایی جدی است که لازم است در خصوص رسیدگی به این موارد و پیگیری آن اقدامات صورت گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار