رفیعی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آسمان برخی نقاط کشور بارانی می‌شود

کارشناس هواشناسی گفت: طی ۲ روز آینده در برخی استان‌های کشور رگبار باران و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از استمرار رگبار باران طی ۲ روز آینده در برخی نقاط کشور خبر داد و گفت: طی ۲ روز آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر و در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال و شرق هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، بارش باران و وزش باد انتظار می‌رود. همچنین در روز پنجشنبه علاوه بر این مناطق در ارتفاعات خراسان شمالی و ارتفاعات شمال خراسان رضوی، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

وی افزود: طی امروز و فردا در ساعات بعدازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رشد ابر گاهی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

رفیعی ادامه داد: طی این ۲ روز در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط شمال شرق کشور و استان‌های سمنان، قم، قزوین، البرز، تهران، شرق اصفهان و شرق یزد وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، طی پنج روز آینده پدیده غالب کشور بویژه در زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک است.


بیشتر بخوانید 


این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از روز پنج شنبه تا شنبه در برخی مناطق شمالی استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل جنوبی دریای خزر، ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران، البرز و تهران بارش پراکنده با احتمال رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

 پیش بینی وزش باد همراه با گرد و خاک برای آسمان پایتخت

وی درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: امروز آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعات با افزایش باد و احتمال وقوع گرد و خاک همراه است.

رفیعی در پایان بیشینه دمای امروز را ۳۵ درجه و کمینه فردا صبح ۲۲ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: طی روز‌های آتی دما ۱ تا ۲ درجه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۱ تير ۱۳۹۹
اسمان هم به حال ما می خواهد گریه کند
آخرین اخبار