سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول:

بیش از ۴۲ درصد ابتلا بیماری کرونا در شهرستان چرداول در۱۰ روز اول تیر ماه رخ داده است

صیدی گفت : بیش از ۴۲ درصد موارد ابتلا و ۵۰ درصد فوت ناشی از بیماری کرونای شهرستان چرداول در۱۰ روز اول تیر ماه رخ داده است.

بیش از ۴۲ درصد ابتلا بیماری کرونا در شهرستان چرداول در۱۰ روز اول تیر ماه رخ داده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عدنان صیدی سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول گفت : بیش از ۴۲ درصد موارد ابتلا و ۵۰ درصد فوت ناشی از بیماری کرونای شهرستان چرداول در۱۰ روز اول تیر ماه رخ داده است، که ادامه این وضعیت نگران کننده و مخاطره آمیز است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول با بیان اینکه تعداد بیماران شناسایی شده در شهرستان به شدت افزایش یافته است ، اظهار داشت : همشهریان عزیز به این نکته توجه کنند که خطر کرونا ویروس همچنان جدی است و افزایش موارد ابتلا به آن در شهرستان چرداول، نشان از بی توجهی برخی افراد نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

او اضافه کرد: بیماریابی فعال در راستای شناسایی افراد مبتلا به کووید ۱۹ همچنان ادامه دارد و پیش بینی‌ها حکایت از آن دارد در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، در روز‌های آینده شاهد شناسایی موارد بیشتری از بیماران مبتلا به کرونا ویروس باشیم.

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان چرداول افزود : متاسفانه در روز‌های اخیر روند رو به رشد مبتلایان، بستری شدگان در بیمارستان‌ها و فوت ناشی از کرونا ویروس را شاهد هستیم که اگر به رفتار‌های پرخطر شامل: برپایی مراسمات، تجمع و تردد‌های غیر ضرور بدون فاصله گذاری اجتماعی توجه نشود، انتظار شیوع بالا و فوت ناشی از بیماری کووید ۱۹ در سطح شهرستان وجود دارد.

عدنان صیدی در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ درمانی برای کرونا ویروس کشف نشده است و تنها راه غلبه و قطع زنجیره انتقال بیماری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از تردد‌های غیر ضرور و استفاده از وسایل حفاظت فردی " ماسک و دستکش " است.

او ادامه داد : مردم فهیم و با فرهنگ شهرستان چرداول، همه چیز به شما بستگی دارد، در صورت عدم رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی شاهد افزایش موارد ابتلا به کرونا ویروس و فوت عزیزانمان خواهیم بود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.