آیا محدودیت‌های کرونایی به البرز بازمی‌گردد؟

استاندار البرز گفت: اعمال محدودیت‌‌ها به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا در البرز، به ستاد ملی مقابله با این ویروس پیشنهاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز گفت: تعطیلی پنجشنبه ها، کاهش ساعات کار ادارات، حضور یک سوم پرسنل در ادارات و اعمال دورکاری، موافقت برای مرخصی گروه های حساس، محدودیت فعالیت در پارک ها و مراکز تفرجگاهی، تعطیلی پاساژها و اجتماعات مسقف به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد می شود و در صورت موافقت رئیس جمهور اجرایی خواهد شد.

او افزود: طی ابلاغی از وزارت بهداشت بر ضرورت اعمال محدودیت در ۱۱ استان که البرز نیز جزء آنها بود تاکید شده است و با وجود این که البرز با همراهی مردم و همراهی مجموعه مسئولان ۲ ماه در شرایط نسبتا ثابتی قرار داشت، اکنون نیز باید برای توقف چرخه شیوع وارد میدان شویم.

شهبازی گفت: ادارات، دستگاه ها و مراکز خرید و فروش نسبت به ارائه خدمات در فضای مجازی و به صورت اینترنتی اقدام کنند.

او گفت: استفاده از ماسک از ۱۵ تیر ماه اجباری است و باید مسئولان مربوطه در استان برای تهیه ماسک ارزان اقدام کنند.

شهبازی با اشاره به این که شرایط بسیار حساس تر از اسفند و فروردین است و به مردم هشدار می دهیم که اصول بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند، افزود: اعمال طرح زوج و فرد در تردد خودروها نیز در دستور کار خواهد بود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.