کشف بیش از یک تن مواد مخدر در استان قزوین

سرپرست مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: در ۱۰۰ روز اول امسال یک تن و ۶۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ محمدی سرپرست مبارزه با مواد مخدر استان در جلسه بررسی طرح تابستانی مبارزه با مواد مخدر گفت:از مخدر کشف شده، میزان یک تن و صد کیلو گرم تریاک بود که نسبت به زمان مشابه پارسال ۷۵ درصد افزایش داشته است و مابقی کشفیات شامل حشیش هرویین و شیشه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین هم گفت: از ابتدای امسال تا کنون حدود ۱۹ کیلوگرم مواد از خرده فروشان کشف شده است.

به گفته سرهنگ خدایی؛ امسال ۱۵۷ نفر خرده فروش و ۷۰ نفر قاچاقچی دستگیر شده اند که نسبت به سال گذشته ۷۰ درصد افزایش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان هم در این جلسه گفت: میزان ورود مواد مخدر به استان و جابجایی آن توسط خانم‌ها افزایش یافته است.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: پلیس با کمبود نیرو مواجه است واین مساله برای مردم قابل قبول نیست چرا که مردم امنیت می‌خواهند.

او با اشاره به اینکه پیشگیری باید در سرلوحه امور قرار گیرد بیان کرد: مشکلی که ما داریم در قانون است و قانون باید اصلاح شود چرا که باز دارنده نیست.

دادستان هم در این جلسه با اشاره به اینکه مردم امنیت می‌خواهند گفت: باید عملکرد نیروی انتظامی مستند باشد تا واکنش‌ها مثبت شود.

قاسمی افزود: باید بدون فوت وقت با عاملان توزیع مواد مخدر برخورد شود و پاتوق فروشنده‌های مواد مخدر را شناسایی و هر لحظه آن‌ها را رصد کنیم.

انتهای پیام /ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.