مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:

نرخ بالای میزان تورم در ایلام وضعیت زندگی مددجویان را سخت‌تر کرده است

موسی نژاد گفت : نرخ بالای میزان تورم در ایلام وضعیت زندگی و معیشت مددجویان را سخت‌تر کرده است.

نرخ بالای میزان تورم در ایلام وضعیت زندگی مددجویان را سخت‌تر کرده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در نشست مشترک با معاون امور حمایت و سلامت خانواده مرکز گفت : اشتغال گریزی یکی از مشکلات و موانع فرا روی مددجویان جویای کار در این استان است که عمده دلیل آن نبود ضامن برای دریافت تسهیلات است که انتظار داریم امداد مرکز از طریق رایزی ضمانت اسان برای این نوع مددجویان را پیگیری کند.

ادامه داد :  محرومیت استان ایلام و نرخ بالای میزان تورم   وضعیت زندگی و معیشت مددجویان این استان را سخت‌تر کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بیان کرد : از آنجایی که رکود، بیکاری و تورم از عوامل اصلی به وجود آمدن فقر هستند هر سه این موارد به میزان بالایی در استان ایلام سایه انداخته و باعث افزایش میزان مددجویان و مراجعین به این نهاد در استان شده اند.

موسی نژاد اضافه کرد : محرومیت و توسعه نیافتگی استان ایلام باعث شده این استان از سهم مشارکت مردمی داخل استانی در کمک به نیازمندان بهره آنچنانی نداشته باشد و عمده درآمد‌های مشارکت‌های مردمی امداد این استان از طریق کمک نیکوکاران ساکن استان‌های دیگر یا ایلامی‌های خارج از استان تأمین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام افزود : بیش از ۴۰۰ پرونده جهیزیه برای دریافت کمک هزینه ازدواج در این استان پشت نوبت هستند که از امداد مرکز درخواست تامین اعتبار داریم.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.