وضعیت آب و هوا در ۱۲ تیر؛ وزش باد شدید در نواحی مرکزی کشور

سازمان هواشناسی کشور برای ۱۲ تیر ۹۹ آسمان اغلب نقاط کشور را صاف همراه با وزش باد شدید برای نواحی مرکزی کشور پیش بینی کرده است.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سازمان هواشناسی،  طی دو روز آینده، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در جنوب استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و همچنین شرق و شمال هرمزگان رگبار باران همراه با رعد و برق وزش باد پیش بینی می شود.
 
همچنین امروز در بخش هایی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق و جمعه در بخش هایی از شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
بیشتر بخوانید

طی روزهای شنبه تا دوشنبه، در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در بخش هایی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات استان های مازندران، تهران، البرز و رگبار پراکنده باران رخ می دهد. شایان ذکر است روزهای پنجشنبه و جمعه در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، تهران، یزد، شمال و شرق اصفهان، قم و مرکزی وزش باد شدید پیش بینی می شود. همچنین از پنجشنبه تا دوشنبه در مناطقی از شرق، به ویژه منطقه زابل، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود.
وضعیت آب و هوا در 12 تیر
 
وضعیت آب و هوا در 12 تیر
وضعیت آب و هوا در 12 تیر
وضعیت آب و هوا در 12 تیر
وضعیت آب و هوا در 12 تیر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار