طرح حق مناطق جنگی بازنشستگان باید به صحن مجلس برود

ستاندار کرمانشاه گفت: حق مناطق جنگی برای بازنشتگان باید در مجلس شورای اسلامی حل شود.

طرح حق مناطق جنگی بازنشستگان باید به صحن مجلس برودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص حق مناطق جنگی برای بازنشستگان گفت: حق مناطق جنگی برای بازنشستگان نیازمند قانون و تغییر قانون برنامه ششم دارد.

او ادامه داد: برای برخورداری بازنشستگان از مزایای مناطق جنگی باید در مجلس کاری صورت بگیرد والا کاری از دست دولت ساخته نیست هر چند ما می‌توانیم پیشنهاد دهیم که دولت این را لایحه بدهد، ولی واقعیت این است که این موضوع باید در مجلس صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: موضوع برخورداری بازنشستگان از مزایای مناطق جنگی فعلا به صورت لاینحل باقى‌مانده است در این راستا دو پیشنهاد ارائه می‌شود یا اینکه دولت پیشنهاد دهد و یا نمایندگان در صحن مجلس شورای اسلامی طرحی بدهند که این قانون اصلاح شود، فعلا در حال حاضر این موضوع باید در مجلس حل شود.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مححد
۰۱:۱۱ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
با سلام خدایا خانه ملت با این همه دکتر ومهندس حقوقدان دوسال نتوانستند مشکل ماده112 که بحق بازنشستگان ایثارگر زمان جنگ بودند وسر نوشت جنگ بدست رزمندگان 8سال دفاع پیروز شدند اما الان با کمال تاسف مجلس بخاطر ندانم کاری انان چوبش را بازنشستگان امروز بخورند شورای نگهبان هم با رزمندگان ایثارگر همکاری نمیکنند وراوچاره به نمایندگان بدهند من یک سوال دارم این برنامه مربوط به داخلی کشور خودمان است دوسال تمام با دوسری نماینده نتوانستند مشکل رزمندگان را حل کنند وای برای. انروزی که مشکل دشوارتر از این و خارجی باشد
آخرین اخبار