رئیس سازمان صمت اردبیل:

تشدید بازرسی و کنترل قیمت‌ها در استان اردبیل/ نصب اتیکت بر روی کالا الزامی است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: بازرسی و کنترل قیمت‌ها در استان اردبیل تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه کمیسیون نظارت مرکز استان اردبیل با اشاره به مصوبات جلسه قبلی کمیسیون نظارت مرکز استان و پیگیری آن‌ها در خصوص اجرای موضوع درج قیمت و اتیکت بر روی کالا و خدمات و رعایت قیمت‌های مصوب، ساماندهی و برخورد با واحد‌های صنفی بدون پروانه کسب توسط مجمع امور صنفی تاکید کرد.

او تصریح کرد: در راستای حمایت از مصرف کنندگان کالا و دریافت کنندگان خدمات در بازار، برچسب قیمت روی کالا‌ها و نصب اتیکت در معرض دید مشتریان از سوی تمامی واحد‌های صنفی الزامی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: برخی از فروشندگان به دلایل غیرمنطقی مانند احتمال تغییر ناگهانی قیمت‌ها و ... از نصب برچسب قیمت روی کالاهایشان خودداری می‌کنند و مشاهدات میدانی نشان می‌دهد که همچنان شاهد قانون گریزی در برخی از فروشگاه‌ها و واحد‌های صنفی هستیم.

صادقی افزود: در صورت مشاهده این تخلفات واحد‌های متخلف شناسایی و اقدام به تشکیل پرونده برای این واحد‌ها و ارجاع پرونده‌ها به اداره کل تعزیرات حکومتی استان می‌کنند و در نهایت جریمه‌هایی نیز برای این واحد‌ها در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.