تاکید بر لزوم فرهنگسازی در فضای مجازی

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: فرهنگ استفاده درست از فضای مجازی باید در جامعه نهادینه شود.

تاکید بر لزوم فرهنگسازی در فضای مجازیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان همدان، صبح امروز در مراسم افتتاحیه قرارگاه رسانه‌ای طلاب استان همدان با اشاره به اینکه فرهنگ استفاده درست از فضای مجازی باید در جامعه نهادینه شود و این امر یک ضرورت در جامعه است، افزود: اهمیت و ضرورت در ورود به فضای مجازی بر همگان روشن است چراکه کنترل و مدیریت این فضا به شدت مورد هجمه دشمن قرار گرفته است.

او تصریح کرد اعتقادی به تعطیلی فضای مجازی نداریم و مسئولان باید برای استفاده درست جامعه از  عرصه فضای مجازی فرهنگسازی کنند.

امام جمعه همدان با اشاره به آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای طلاب استان بیان کرد: یکی از حرکت‌های شایسته و درست که در شورای تبلیغ تصمیم‌گیری شد ورود طلاب در عرصه رسانه‌ای و فضای مجازی است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی اظهار داشت: دشمن به قدری در حال برنامه‌ریزی است که ما نمی‌توانیم حرف حق خودمان را به راحتی و سادگی تبلیغ کنیم بنابراین برای موفقیت در این کار و مقابله با دشمن نیازمند هم‌افزایی و تشکیل جبهه‌ای آن هم در نه سطح استان، بلکه در سطح ملی هستیم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دشمن دنبال تشدید تهاجم فرهنگی در فضای مجازی است افزود: ما در فضای مجازی انقلابی عمل نکرده‌ایم و درخواست ما از مسئولان فرهنگسازی در این عرصه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان کار تشکیلاتی را نیاز امروز کشور دانست و گفت: باید در عرصه عملیات فضای مجازی قوی باشیم که دشمن از طراحی در این فضا پشیمان شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.