کشف پارکینگ احتکار خودرو‌ در ساوه

پلیس شهرستان ساوه یک پارکینک را با خودرو‌های صفر کشف کرد.

 سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از کشف پارکینگ احتکار خودرو‌های صفر در شهر ساوه خبر دادو گفت: در این پارکینگ ۲۴ دستگاه خودروی صفر به ارزش ۲۴ میلیارد ریال احتکار شده بود.

کشف پارکینگ احتکار خودرو‌ در ساوه

سرهنگ عیسی آبادی افزود: در تداوم طرح‌های عملیاتی مبارزه با مخلان اقتصادی و با افزایش اشرافیت اطلاعاتی پلیس، ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوه در عملیاتی، یک پارکینگ دپو و احتکار خودرو‌های صفر داخلی و خارجی را شناسایی کردند.

او اضافه کرد: در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و در بازرسی از این پارکینگ تعداد ۲۴ دستگاه خودرو صفر پلاک نشده شامل ۲۲ دستگاه کوئیک و ۲ دستگاه ساینا کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه ارزش ریالی خودرو‌های کشف شده را در حدود ۲۴ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: طی اجرای این طرح عملیاتی، یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

او از مردم خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.