قدردانی ورزشکاران مهابادی از قهرمانان سلامت

جمعی از ورزشکاران مهابادی پس صعود از قلل مرتفع و طی نمودن مسافت ۱۷۴ کیلومتر مسیر کوهستانی موفقیت خود را به قهرمانان سلامت تقدیم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، صدیقی عضو هیات مدیره باشگاه کوهنوردی اوراز مهاباد در آیین قهرمانان سلامت گفت: اعضای تیم باشگاه کوهنوردی اوراز برنامه سنگین کوهپیمایی قلل مرتفع شهرستان شامل بینگون، میدان استر، سپی سنگ، قله هلمه، لند شیخان، جملان تا دره هوشین، به طول ۳۸.۶ کیلومتر و ارتفاع ۳ هزار متر در طول یک روز با یک گروه ۴ نفره در عرض ۱۴ ساعت و ۵۴ دقیقه با یک تیم پشتیبان مسیر مهاباد تا پیرانشهر را فتح کردند.

صدیقی افزود: در یک برنامه سنگین دیگر ۵ نفر دوچرخه سوار مسیر ۱۷۴ کیلومتری جاده و کوهستان‌های مهاباد شامل آفان، گاگش، هنگ وه، لیک بین و برعکس را در طول سه روز و در سه مرحله با موفقیت انجام دادند.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد اضافه کرد: با شیوع بیماری کرونا بسیاری از فعالیت‌های ورزشی تعطیل شده و به همین خاطر قهرمانان کوهنوردی مهاباد با رعایت اصول بهداشتی و پروتکل‌ها در این اقدام ورزشی شرکت کردند.

او گفت: این ورزشکاران، پرستاران و پزشکانی که از بیماران کرونایی مراقبت می‌کنند، را به عنوان قهرمان سلامت می‌شناسند و این حرکت ورزشی را به آنان تقدیم می‌کنند.

امیر بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار کرد: جامعه پزشکی و پرستاران و کادر درمانی و بهداشتی با ایثار و فداکاری و گذشت برای نجات جان بیماران در خط مقدم این جبهه به عنوان مدافعان سلامت شرکت دارند؛ دست بوس تک تک این عزیزان هستم.

بهزاد افزود: با رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند و استفاده از ماسک در حفظ سلامت خود و جامعه کوشا باشیم در این مدت پس از شیوع بیماری کرونا در کشورمان، کادر بیمارستانی و بهداشتی از خود مایه گذاشته و در حالی که امکان دارد خودشان هم به این بیماری مبتلا شوند، با تمام وجود از بیماران مبتلا به کرونا مراقبت و نگهداری کردند.

در پایان این آیین تصاویر چاپ شده این صعود ورزشی قهرمانان مهاباد در قالب بنر و تابلو به همراه کمک‌های جمع‌آوری شده قهرمانان ورزشی در اختیار کارکنان شبکه بهداشت و درمان مهاباد قرار گرفت.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.