استاندار مرکزی:

فرهنگ کمک مومنانه برتری ملت ایران به سایر ملت‌ها

آقازاده گفت: فرهنگ کمک مومنانه ملت ایران را به سایر ملت‌ها برتری داده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار استان مرکزی در مراسم چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در مصلای اراک گفت: خوش درخشیدن ملت در کمک به یکدیگر که در طول دوران مبارزه با کرونا و خصوصا رزمایش کمک مومنانه انجام شد نشان از زنده بودن فرهنگ انقلابی و اسلامی ملت ایران دارد که این فرهنگ ملت را در مقایسه با سایر ملت‌ها برتری داده است.

فرهنگ کمک مومنانه برتری ملت ایران به سایر ملت‌ها

آقازاده افزود: با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر راه اندازی رزمایش کمک مومنانه و مواسات خوشبختانه شاهد یک لبیک عمومی به ندای ایشان در کشور بودیم که هم مسئولین و هم مردم در این صحنه به خوبی درخشیدند.

او اضافه کرد: در استان مرکزی هم با وحدت و انسجامی که برقرار بود در سه مرحله از رزمایش بیش از ۱۲۵ هزار بسته معیشتی توزیع شد که با مرحله چهارم این تعداد به بیش از ۱۴۵ هزار بسته خواهد رسید که قابل تقدیر است.

کمک‌های مومنانه باید تا کاهش آسیب‌ها به طور مستمر ادامه یابد

استاندار مرکزی بیان کرد: در استان مرکزی با هدایت‌های نماینده محترم، ولی فقیه در استان خوشبختانه شاهد موفقیت‌ها و اقدامات بسیار خوبی در مبارزه با کرونا و کمک به آسیب دیدگان کرونایی بودیم که باید این کمک‌ها به طور مستمر تا کاهش آسیب‌ها ادامه دار باشد.

او ادامه داد: رزمایش کمک مومنانه در ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی بسیار موثر است و خوشبختانه شاهد این هستیم که بسیاری از ملت‌ها از این فرهنگ الگو برداری کرده اند.

آقازاده تصریح کرد: در طول این چهارماه خوشبختانه گروه‌های مختلف از جمله دستگاه‌ها و نهاد‌ها به وظایف خود به خوبی عمل کردند، اما آن چیزی که اهمیت دارد حفظ تمرکز در توزیع بسته‌های معیشتی است که بسیار مورد تاکید می‌باشد.

تمرکز در توزیع بسته‌های معیشتی مورد تاکید است

او اظهار کرد: فرمانداران، فرماندهان سپاه شهرستانی و سایر دستگاه‌ها باید این تمرکز بر توزیع را حفظ کنند و با همین انسجامی که تاکنون وجود داشته پیش روند و بخش‌های خصوصی، تولیدی و شرکت‌ها هم در حول این محور باشند.

استاندارمرکزی بیان کرد: متاسفانه امروز شاهد وضعیت خوبی برای افراد کم درآمد از نظر اقتصادی نیستیم و لذا اینگونه رزمایشات در بهبود وضعیت شرایط بسیار موثر است و همه باید کمک کنیم تا عادی شدن شرایط این اقدامات خیرخواهانه ادامه دار باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.