ادعای عادل الجبیر: ایران باید دست از جنایت‌هایش بکشد!

عادل الجبیر، وزیر مشاور عربستان در امور خارجه بار دیگر ادعا‌های خود علیه کشورمان را تکرار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، عادل الجبیر، وزیر مشاور سعودی در امور خارجه و وزیر خارجه سابق این کشور بار دیگر با تکرار ادعا‌های خود علیه کشورمان، ایران را به دست داشتن در حمله به تأسیسات نفتی عربستان متهم کرد و مدعی شد ایران باید دست از جنایت هایش بکشد.

عادل الجبیر در حساب توییتری خود در اظهاراتی ادعایی نوشت: گزارش سازمان ملل تأیید کننده دست داشتن ایران در حمله به تأسیسات نفتی ماست که تصویر تاریک شناخته شده‌ای را از سال ۱۹۷۹ (۱۳۵۷ شمسی) در خصوص رژیم ایران برجسته می‌کند و جهان امروز رفتار تجاوزکارانه این رژیم را می‌بیند، می‌شنود و لمس می‌کند.

ادعای دوباره عادل الجبیر: رژیم ایران باید دست از جنایت هایش بکشد!

عادل الجبیر در ادامه ادعا‌های خود گفت: رژیم ایران باید از جنایت هایش و حمایت از ابزار‌های (نیابتی اش در منطقه) دست بردارد و جامعه جهانی نیز باید موضعی را اتخاذ کند که مانع دستیابی این رژیم به تسلیحات در هر صورتی شود؛ همچنانکه باید مانع توسعه برنامه‌های خصمانه بالستیک و هسته‌ای اش گردد.

گفتنی است اظهارات عادل الجبیر، وزیر مشاور عربستان در امور خارجه و وزیر خارجه سابق این کشور در حالی علیه کشورمان بیان شده که رسانه‌های خبری پیشتر گزارش دادند عربستان شامگاه دیروز در جدیدترین جنایت خود در یمن باعث کشته شدن یک دختربچه و یک زن مسن و همچنین مجروح شدن شش تن دیگر از جمله چند کودک شده است.

این در حالی است که قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی در اکتبر ۲۰۱۸ در کنسولگری این کشور در استانبول ترکیه نیز رسوایی بزرگی را برای عربستان سعودی به بار آورد. او از روزنامه نگارانی بود که از سال ۲۰۱۷ در روزنامه واشنگتن پست فعالیت داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۴:۱۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
چه سیاستی دارن... ترامپ رو حرفهای اینا حساب کرده بحث تحریم تسلیحاتی رو بیان می کنه و می خوان با این حرفا به کارشون (تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ) مشروعیت ببخشند . امیدوارم مسئولان ما در وزارت خارجه و دفاع به گزافه گویی های این ابله ها پاسخ قاطع بدن.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۵۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد:
چند سخن از ننه عروس سوسن خانم گل پری جون عادل الجبیر ناعادل جیرجیرک خاندان سعودی سقوطی :
ادعای عادل الجبیر: ایران باید دست از جنایت‌هایش بکشد!!!!
دروغگو دشمن خداوند جل جلاله و دشمن کل بشریت است همه دنیا می دونند شما خاندان آل سعودی چه سفاکان خبث جنایتکاران تروریست دروغگویان خائن ملعونی هستید و کل منطقه خاور میانه را به خاک و خون و آتش و آشوب و جنگ و فقر گرسنگی و بیماری و بیکاری کشیده اید با فتنه گریهاتون و توطئه گریهاتون و دوستی کردنهاتون با دشمنان خداوند جل جلاله شیطان بزرگ و کوچک حالا دروغگوهای خبیث سوسمار خور ملخ خور مارمولک خور حرام خور فاسدین فاسقین فراعنه برده داران رفتید نامه نوشتید به شورای امنیت که چه !!! همون شورای امنیتتون هم همدست شیاطینه مثل خودتونه کثافتهای خبیث با یمنیهای مظلوم چکار کرده اید با کشتار حاجیان در منا چکار کردیت و با دیگر کشورهای منطقه چکار کرده اید خدا شاهد که باید ایران پیش از اینها کشور عربستان سعودی خبیثان موذیهای فراعنه برده داران را در عرض مدت 24 ساعت فتحش می کرد و حسابتون رو کف دستتون میگذاشت از صبوری ایران و ایرانیان دلاور و غیور مردان مرد سوءاستفاده نکنید که صبر شیران بیشه ایران هم حدی دارد نکبتهای کفاراتی خبیث با دم شیر بازی نکنید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
حماقت ... بابات بهت گفت برو گاو شییر ده . جفنگ سر هم نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۲ تير ۱۳۹۹
خفه شو گاو شیرده .میمون زشت
آخرین اخبار