سرهنگ سلیمانی خبر داد؛

سارقان منازل تهرانپارس به دام افتادند

رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه تهرانپارس از شناسایی و دستگیری ۳ سارق منزل در محله تهرانپارس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مجید سلیمانی مقدم رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه تهرانپارس گفت: برای شناسایی و کشف جرم و پیشگیری از جرایم احتمالی، شامگاه نهم تیرماه ایستگاه ایست و بازرسی در محله حکیمیه اجرایی شد و ماموران حین انجام ماموریت به رفتار راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید سفیدرنگ مشکوک شدند و دستور توقف خودرو را صادر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از سرنشینان خودرو به محض توقف خودرو به همراه کیف دستی از پیاده رو و از محل گریخت، گفت: عملیات تعقیب این متهم آغاز و ماموران کلانتری حکیمیه به تعقیب وی پرداختند و موفق شدند پس از مدت کوتاهی وی را دستگیر کنند.

کلانتر محله حکیمیه عنوان کرد: در دو عملیات مستقل هر سه متهم دستگیر و در بازرسی از داخل کیف همراهشان تعدادی ابزار مورد نیاز سرقت منزل و مقداری طلا و وجوه نقد کشف شد.

متهمان همچنان منکر ارتکاب هر جرمی شدند و برای تحقیقات اولیه به کلانتری به همراه خودروی سواری انتقال یافتند.

این مقام پلیسی توضیح داد: با حضور متهمان به کلانتری، فردی با کلانتری تماس گرفت و از به سرقت رفتن اموالش اعلام شکایت کرد که ماموران پس از اطمینان از کشف اموال مال باخته وی را به کلانتری دعوت و اموال کشف شده طی تنظیم صورت جلسه تحویل شاکی شد.

رئیس کلانتری حکیمیه افزود: متهمان ۲۰ تا ۲۲ ساله به ناچار به جرم ارتکابی اذعان و اظهار داشتند، هر سه بچه محل هستند و با همکاری یکدیگر اموال شاکی را سرقت کرده اند.

سرهنگ سلیمانی مقدم گفت: در پالایش‌های اطلاعاتی به دست آمد یکی از متهمان سابقه دار بوده و پیش‌تر ۶ ماه تحمل کیفر داشته که اخیرا با اعلام رضایت شاکی از زندان رهایی یافته است.

وی با بیان اینکه با تکمیل تحقیقات مقدماتی سارقان منزل به مرجع قضایی معرفی شدند، اضافه کرد: هر سه متهم برای کشف جرایم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

رئیس کلانتری ۱۴۶ حکیمیه تهرانپارس در پایان به شهروندان مخصوصا شهروندانی که منزل‌شان در طبقه هم‌کف و طبقه اول قرار دارد، توصیه کرد: حتما در ورودی منزل را تجهیز به نرده آکاردئونی و پنجره‌ها را به حفاظ مجهز کنید. تا حد امکان از قفل‌های کتابی به جای قفل‌های آویز استفاده کنید تا منزل‌شان طعمه سارقان قرار نگیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار