مشخصات Moto G 5G فاش شد

جدیدترین اطلاعات منتشر شده از شرکت موتورولا، مشخصات Moto G 5G را فاش کرده‌اند و نشان می‌دهد این گوشی دارای یک نسخه Plus است.

مشخصات Moto G 5G فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی چند روز گذشته، اطلاعات زیادی درباره گوشی 5G موتورولا منتشر شد. به تازگی، فعالان فضای مجازی در زمینه گوشی‌های هوشمند رندر‌های Moto G 5G را به اشتراک گذاشته‌اند که اولین نگاه ما به آن را ارائه می‌دهند. شایعه شده است که Moto G 5G همان Moto Edge Lite است و این گوشی هوشمند قرار است در تاریخ هفتم ژولیه در مراسم آنلاین موتورولا معرفی شود. علاوه بر این، اطلاعات جدید حاکی از آن است که این گوشی 5G یک نسخه Plus هم خواهد داشت، اما هیچ اطلاعات دیگری درباره آن ارائه نشده است.


بیشتر بخوانید


موتورولا Moto G 5G دارای یک نمایشگر +FHD خواهد بود که دو حفره برای دوربین سلفی بالای آن در نظر گرفته شده است و نرخ فریم آن ۹۰ هرتز است. نسبت تصویر این نمایشگر ۲۱:۹ است. اندازه دقیق این نمایشگر در اطلاعات لو رفته آن مشخص نیست، اما گفته شده که این گوشی ۹.۵۹ میلی‌متر ضخامت دارد و جرم آن ۲۰۷ گرم خواهد بود. دوربین پنل پشتی این گوشی چهارگانه است. حسگر اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل است و با حسگر‌های ۵ مگاپیکسلی ماکرو، ۸ مگاپیکسلی عریض و ۲ مگاپیکسلی عمق همراه شده است.

این گوشی هوشمند دارای تراشه پردازنده Snapdragon 765 است و با حافظه رم ۴ گیگابایتی همراه شده است. این گوشی همچنین از حافظه جانبی microSD پشتیبانی می‌کند که می‌تواند به حافظه داخلی دستگاه بیفزاید. در ادامه، می‌توانید تصویری را ببینید که یکی از افشاگران گوشی‌های هوشمند از گوشی Moto G 5G در توئیتر به اشتراک گذاشته و تمام اطلاعات مهم درباره آن را به کاربران لو داده است.

مشخصات Moto G 5G فاش شد

از لحاظ نرم‌افزاری، Moto G 5G به صورت پیش‌فرض دارای اندروید ۱۰ خواهد بود. همچنین شایعه شده است که باطری این دستگاه ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار