محتکرین و دلال‌ها از عوامل اخلال در بازار هستند

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به جولان دلال‌ها و محتکرین در روز‌های سخت اقتصادی گفت:محتکرین و دلال‌ها از عوامل اخلال در بازار هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی امروز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در محل سالن شهید سلیمانی استانداری ترتیب یافت، به جولان دلال‌ها و محتکرین در روز‌های سخت اقتصادی اشاره کرد و افزود: این افراد با سودجویی از طریق شایعه سازی و نیز دلالی در وهله اول آرامش بازار را به هم می‌زنند و در وهله بعدی دسترنج کشاورزان و تولیدکنندگان را به کمترین نرخ چپاول می‌کنند.
 
استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سودجویی عده‌ای خاص برای برهم زدن بازار و آرامش روانی مردم از قبل افزایش خودسرانه قیمت ها، تشدید بازرسی و نظارت‌ها را خواستار شد و گفت: مردم انتظار دارند تا متولیان امر با نظارت بیشتر مانع افزایش خودسرانه قیمت‌ها و نیز نرخ‌های متفاوت و دادخواهی شوند.

مقام عالی استان با تاکید بر ضرورت برخورد با محتکرین و کم فروشی تصریح کرد: تقویت سامانه‌های نظارتی و نیز حذف واسطه گری از عوامل ایجاد آرامش در بازار است.

شهریاری با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی یکی از قطب‌های اصلی زنجیره مرغ کشور محسوب می‌شود افزود: در روز‌های آتی بازار مرغ استان بواسطه تزریق نهاده‌های دامی و نیز متعادل سازی قیمت‌ها در مقایسه با استان‌های همجوار به تثبیت می‌رسد.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه ایجاد اشتغال را جدی‌ترین چشمه تولید امید عنوان کرد و گفت: بر اساس گزارش وزارت صمت، استان با احیای ۱۰۵ واحد صنعتی راکد و بازگرداندن بیش از یکهزار شغل در سال گذشته رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است.
 
انتهای پیام/ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.