اعلام آخرین فرصت طرح اشغال از سوی وزیر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی

وزیر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی با بیان اینکه طرح الحاق این ماه صورت نخواهد گرفت، گفت که آخرین فرصت اجرای این فرآیند طی ماه سپتامبر خواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری «صفا»، الی کوهن، رئیس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) در گفت‌وگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که آخرین فرصت اجرای فرآیند الحاق شهرک‌های صهیونیستی ماه سپتامبر آینده خواهد بود.

او در این خصوص گفت: فکر نمی‌کنم امکان حرکت به سوی طرح «الحاق» در این ماه وجود داشته باشد و اینکه بهترین فرصت شاید طی ماه آگوست (مرداد) باشد.

کوهن افزود: شرط آمریکا از همان اول حول زمان الحاق بود که طبق آن تاکید شده بود که پیش از یکم جولای این مسئله برای تصویب شدن مطرح نشود؛ اما با این حال، این روز، روز خوبی برای الحاق نبود.

وزیر دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در‌های فرصت الحاق پس از ماه سپتامبر و با رفتن آمریکا به سوی انتخابات ریاست جمهوری بسته خواهد شد و ممکن است که در این انتخابات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و بزرگترین حامی طرح الحاق شهرک‌ها دیگر در این منصب نباشد.

بر اساس طرح به اصطلاح صلح دونالد ترامپ موسوم به معامله قرن، بخش عمده‌ای از کرانه باختری به اراضی اشغالی ضمیمه خواهد شد. بر اساس این طرح کاملا یک‌طرفه و صهیونیستی، همچنین قدس به عنوان پایتخت اراضی اشغالی به رسمیت شناخته خواهد شد.

طرح مذکور که به نحوی ناقض دولت مستقل فلسطین است، موجب اعتراض آحاد گروه‌های مقاومت در منطقه و همچنین تشکیلات خودگردان فلسطین شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار