ستاد تنظیم بازار هشترود در اجرای مصوبات سست عمل می‌کند

فرماندار هشترود گفت: متاسفانه ستاد تنظیم بازار در اجرای مصوبات سست عمل می‌کند و باعث گرانی در سطح شهرستان می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود در جلسه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه بازرسی‌ها در هشترود فرمالیته است، گفت: ادارات متولی تنظیم بازار در هشترود در اجرای دستورات ناتوان هستند، چرا که قیمت گوشت، مرغ، برنج، حبوبات و سایر اقلام در این شهرستان بسیار گران‌تر از شهر‌های دیگر است.

 امینیان افزود: از اول سال جاری تا به الان برای ۱۵۵ نفر پرونده تخلفات تشکیل شده و نزدیک به ۱.۵ میلیارد تومان جریمه نوشته شده و از این مبلغ ۶۰ درصد وصول شده است.

او گفت: گرانی مواد خوراکی در هشترود نارضایتی مردم را در پی دارد و متاسفانه بعضی از اصناف با تخلفات گسترده موجبات ناراحتی مردم را فراهم آورده‌اند، چرا که بازرسی‌ها در هشترود فرمالیته است.

او گفت: قیمت ۲۵ قلم کالای اساسی باید به صورت روزانه در هشترود به مردم اعلام شود و نظارت سیستماتیک در مورد قیمت‌ها انجام گیرد تا مردم بتوانند افرادی را که گرانفروشی می‌کنند، شناسایی کرده و به اداره صمت گزارش کنند.

امینیان گفت: با نانوایانی که نسبت به سهمیه دریافتی آرد خود، به مردم خدمات نمی‌دهند و کم فروشی می‌کنند، برخورد قانونی و بازدارنده انجام شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار