سرمربی شاهین بوشهر:

امیدوارم در دیدار با پرسپولیس امتیاز لازم را بگیریم

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: امیدواریم مقابل پرسپولیس آبرومندانه بازی کنیم و بتوانیم تا جایی که ممکن است با دست پر و امتیاز لازم برگردیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد کریمیان سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس بیان کرد: بازی بسیار سختی با تیم خوب، بزرگ و صدرنشین پرسپولیس داریم. باید با تمرکز بازی کنیم و با آمادگی کامل وارد زمین شویم.

او افزود: بچه‌های ما خوب تمرین کرده‌اند و بعد از کسب یک امتیاز خانگی، فکر می‌کنم همه بچه‌ها آماده هستند و بدون محروم و مصدوم به استقبال بازی می‌رویم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: امیدواریم  آبرومندانه و در خور آبروی شاهین بازی کنیم و بتوانیم تا جایی که ممکن است با دست پر و امتیاز لازم برگردیم. به حمایت و دعای هواداران نیاز داریم و امیدواریم بتوانیم آن‌ها را خوشحال کنیم و  با کسب امتیاز از این بازی به ادامه راه امیدوار باشیم.


بیشتر بخوانید:


کریمیان با اشاره به ناآمادگی تمام تیم‌ها گفت: به طور قطع به علت دوری سه ماهه از مسابقات، نیاز است همه تیم‌ها به آمادگی و شکل ایده آل خود برسند. تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست و امیدواریم با مرور زمان ایده‌هایی را که داریم به تیم القا کنیم.

او بیان کرد: تیم ما ۷۰-۸۰ درصد آمادگی دارد و امیدواریم هرچه زودتر آمادگی را کسب کنیم و به مسابقات برگردیم.

در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، شاهین شهرداری بوشهر ساعت ۲۱ فردا (شنبه ۱۴ تیر) در ورزشگاه آزادی تهران در برابر پرسپولیس صدرنشین به میدان می‌رود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۰:۵۳ ۱۴ تير ۱۳۹۹
تا وقتی آقای کریمیان سرمربی هستند امکان نداره نتیجه قابلی بگیره