ورزشکاران اراکی چشم انتظار یک پیست استاندارد

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی گفت:نداشتن یک پیست استاندارد معضل اصلی هیت موتور سواری واتومبیلرانی استان است

اورزشکاران اراکی چشم انتظار یک پیست استانداردحمد بهاری ریئس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان مرکزی در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت:مهم‌ترین مشکل هیئت نداشتن یک پیست استاندارد است که باتوجه به شرایط اقتصادی کشور و اداره ورزش و جوانان، با توجه به اینکه احداث یک پیست استاندارد هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در بر دارد ما مجبور هستیم که از امکانات موجود نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی افزود:نداشتن یک پیست استاندارد در شهر اراک باعث عدم میزبانی مسابقات رسمی در رشته‌های مختلف می‌باشد.

ریئس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان مرکزی گفت:از سال ۹۲ با حکم سرپرستی کار هیئت را شروع کردیم. هیئت موتور سواری استان در گذشته فقط در کمیته کراس فعالیت داشته و کمیته‌های دیگر تعطیل بودند و فعالیتی نداشتند که با کمک دوستان وعلاقمندان در رشته‌های ورزشی در کمیته‌های مختلف نظیر درگ – دیریفت –  آفرود -لوکس اسپرت – کلاسیک – موتور‌های ریس و استریت و کمیته‌های دیگر که در بحث بانوان فعالیتی نداشتند استارت کار را زدیم.

وی خاطر نشان کرد:در سال ۹۴ به لطف خدا توانستیم عنوان فعال‌ترین هیئت کشور را به دست بیاوریم این در حالی بود که وقتی هیئت را تحویل گرفتیم رتبه ۳۰ کشور را داشتیم. با ادامه فعالیت هیئت و همکاری ورزشکاران در این زمینه با گذشت یک سال توانستیم رتبه برتر کشور را به مدت دو سال پی یا پی به دست بیاوریم.

بهاری افزود:در حال حاظر حودو ۸۰۰ نفر ورزشکار ساماندهی شده و دارای پرونده در هیئت مشغول به فعالیت ورزشی هستند و کمیته‌های مختلف به لطف خدا فعال هستند و علاقمندان زیادی در برنامه‌های هیئت حضور پیدا میکنند. هیئت در مناسبت‌های مختلف با توجه به رسالت اجتماعی که دارد برنامه‌های مذهبی و فرهنگی مانند: آزادسازی خرمشهر-۳۱ شهریور-هفته دفاع مقدس و ... را در مناسبت‌های مختلف برگزار میکند.

 وی ادامه داد:متاسفانه در طی چند ماه اخیر به دلیل شیوع این بیماری منحوس کروناما نتوانستیم برنامه‌های هیئت را به صورت جدی داشته باشیم، ولی مجددا با دستور اداره کل ورزش و جوانان فعالیت ورزشی را از سرگرفتیم ودر ماه‌های آینده اگر وضعیت مطلوب باشد مسابقات را با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهیم کرد.

ریئس هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی استان مرکزی  در پایان گفت:

مهم‌ترین برنامه‌ای که در آینده برای هیئت پیش بینی کرده ایم شروع به کار کلاس‌های  آموزش موتورسواری بانوان است که در یک فراخوان حدود ۱۲۰ نفر از بانوان شهر اراک ثبت نام کرده اند و با استقبال خوبی همراه بوده است.

بانوان علاقمندی که میخواهند هیجان را تجربه کنند و در این رشته به صورت آکادمی و عملی آموزش ببینند میتوانند با عضویت در هیئت از امکاناتی نظیر موتور سیکلت و لوازم ایمنی و مربی خانم بهرمند شوند.

انتهای گزارش/علیرضا کمال آبادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.