مذاکره با قاتلان شهید سلیمانی، ممنوع

امام جمعه آسمینون نودژ گفت: سودجویان نظام باید بدانند، مردم اجازه مذاکره مجدد با دشمنان نظام و قاتلان شهید سلیمانی را نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امام جمعه نودژ حجت الاسلام رضا احمدی نیک، امام جمعه آسمینون (نودژ) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: یکی از سرمایه‌های نظام اسلامی و انقلاب ما اعتماد و پشتیبانی مردم از نظام اسلامی است و اگر در قوای سه گانه به ویژه در قوه قضاییه، وظایف به خوبی انجام شود، قطعا اعتماد مردم که مهم ترین سرمایه نظام است جلب، ترمیم و تقویت می‌شود.

او با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در دیدار با مسئولان قوه قضاییه  که به صورت مجازی برگزار شد، افزود: در مرحله اول، ضرورت تحول در دستگاه قضایی که به نفع نظام و به ضرر دشمنانی است که در تلاش هستند با سنگ اندازی و مانع تراشی جنگ رسانه راه بیاندازند و در مرحله  دوم تحول در دستگاه قضایی در ابعاد مختلف از جمله احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم، استفاده از نخبگان حوزه و دانشگاه و مردمی بودن دستگاه قضاییه و در مرحله سوم  قاطعیت در مبارزه با فساد  احساس می شود.

حجت الاسلام احمدی نیک با بیان اینکه چرا  مردم از مبارزه بدون ملاحظه و بدون اغماض با مفسدان امیدوار می‌شوند؟ بیان داشت:  زیرا فساد مالی و اقتصادی هم خطرناک و هم واگیردار است و از طرفی هم ملاک در مبارزه با فساد باید حق، عدل و قانون باشد.

 او گفت: قوه قضاییه باید با جدیت با ویروس فساد مبارزه کند؛ چرا که ویروس فساد به مراتب از ویروس کرونا خطرناک‌تر است.

امام جمعه نودژ بیان کرد: نکته دیگری که مقام معظم رهبری( مدظله العالی)  در این دیدار اشاره فرمودند: کم توجهی، برخی مسئولان و مردم در خصوص ویروس کرونا است که از کم هزینه‌ترین و موثرترین روش‌ها در جلوگیری از گسترش این ویروس زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات غیرضروری است.

او گفت: مسئولانی که امکانات کشور قبلا دست آن‌ها بوده یا کسانی که هم اکنون امکانات کشور را در اختیار دارند باید برای رفع مشکلات کشور و مردم تلاش کنند و باید در برابر مشکلات پاسخگو باشند، نه نقش  گروه مخالف را بازی کنند و ضد نظام موضع گیری کنند.

حجت الاسلام احمدی نیک تصریح کرد: عده‌ای به جای حل مشکلات مردم و پاسخگویی ادای طلبکاران را در می‌آورند و مدام به مردم و جامعه آدرس غلط می‌دهند؛ چرا که عده‌ای به دنبال سازش و مذاکره با آمریکا هستند.

او  گفت: باید بدانند مردم اجازه مذاکره مجدد با دشمنان نظام و قاتلان شهید حاج قاسم سلیمانی را نمی‌دهند.

امام جمعه نودژ با تبریک میلاد امام رضا (ع) با بیان اینکه امام رضا (ع) هنگام ورود به نیشابور حدیثی را بیان کردند که مشهور به حدیث سلسله الذهب هست، اظهار کرد:  در آن حدیث،  دژ و حصار یگانگی خداوند  هست و دژ و حصار امن و امنیت است؛ لکن شرط اساسی توحید، ولایت اهل بیت علیهم السلام است. 

انتهای پیام /م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار