مدیرکل ورزش و جوانان همدان؛

تیم فوتبال پاس نیازمند مدیریت واحد است

تیم فوتبال پاس نیازمند مدیریت واحد است و باید بدون اتکا به منابع دولتی بتوان از بودجه پایدار با جذب حامیان مالی استفاده کرد.

تیم فوتبال پاس نیازمند مدیریت واحد استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جهانشیر، مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: از ابتدای انتقال امتیاز پاس به همدان تاکنون ۴۵ میلیارد تومان کمک مالی صرف این تیم در لیگ‌های فوتبال کشور شده است.

او بیان کرد: مدیریت نادرست در هزینه‌های این تیم سبب انباشته شدن بدهی‌های مالی شد و مشکلات متعددی را ایجاد کند.

جهانشیر اضافه کرد: در فصل جاری لیگ ۲ نیز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان صرف تیم فوتبال پاس شد که البته عمده این بودجه برای تسویه بدهی‌ها بود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: در ۲ فصل اخیر با نظارت دقیق بر امور تیم توانستیم با حداقل هزینه‌ها در لیگ ۲ حضور یابیم و نتایج درخشان نیز حاصل شد.

جهانشیر افزود: تیم پاس نیازمند مدیریت واحد است و باید بدون اتکا به منابع دولتی بتوان از بودجه پایدار با جذب حامیان مالی استفاده کرد.

او در ادامه با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد هیئت‌های استان در سال گذشته در حال انجام است، گفت: امیدواریم با تأمین منابع موردنیاز بتوانیم مراسم تجلیل از قهرمانان، مدال‌آوران و ورزشکاران استان در میادین مختلف را در هفته دولت انجام دهیم.

انتهای پیام/د

برچسب ها: همدان ، تیم پاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار