امام جمعه اسدآباد:

فشار های اقتصادی ناشی از بی مدیریتی برخی از مسئولان است

امام جمعه اسدآباد گفت: فشار های اقتصادی ناشی از بی مدیریتی برخی از مسئولان است.

فشار های اقتصادی ناشی از بی مدیریتی برخی از مسئولان استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام حسینی مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اسدآباد با اشاره به سالروز تولد هشتمین اختر تابناک امامت گفت: مدیران نالایقی که وضعیت اقتصاد مردم را به اینجا رسانده اند در حق مردم ظلم کرده اند.

او با بیان اینکه این ملت امروز فقط به خاطر ولایت فقیه و رهبری و خون شهدا این همه مشکلات اقتصادی را تحمل می کنند افزود: این بی مدیریتی ها  باعث افزایش  قیمت‌ها در تمام بخش‌ها و چند برابر شدن  قیمت ها شده است و مردم در سختی زندگی می کنند.

امام جمعه اسد آباد بیان کرد: متاسفانه مسئولان استانی در حرکتی زودهنگام و بدون هماهنگی با شورای سیاستگذاری استان، باعث شدند خیلی از شهروندان اسدآبادی توفیق شرکت در نماز جمعه این هفته را از دست بدهند.

حجت الاسلام حسینی مجد ادامه داد: ضد نقیض گویی و اعلام شتابزده مدیران استانی، مبنی بر تعطیلی نماز جمعه اسدآباد مورد انتقاد ماست.

او گفت: بهتر این بود که مسئولان استانی قبل از اعلام این خبر با شورای سیاستگذاری استان هماهنگ می شدند.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به آموزش دانش آموزان در شبکه اجتماعی شاد افزود: ما در فضای مجازی و شبکه شاد نیازمند فرهنگ سازی هستیم تا آسیب‌ها را به حداقل برسانیم و  خانواده ها را برای استفاده درست و بهینه فرزندان از فضای مجازی آموزش دهیم.

انتهای پیام/ا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.