کام اراذل و اوباش مطرح قم تلخ شد/ بازداشت بیش از ۱۶۰ تن

فرمانده انتظامی استان قم گفت:با تعامل مراجع قضایی،اوباش مطرح قم که به صورت سازمان یافته به شرارت می‌پرداختند،بازداشت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار میرفیضی،فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در سطح استان طی ۴۸ ساعت گذشته اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در سطح استان با تعامل با مراجع  قضایی استان، اجرا شد و اوباش مطرح که به صورت سازمان یافته به شرارت می‌پرداختند، دستگیر شدند.

او بیان کرد: این طرح با مشارکت رده‌های مختلف انتظامی استان قم به اجرا در آمده است و  بیش از ۱۶۰ نفر از اراذل و اوباش استان احضار و دستگیر شدند.

سردار میرفیضی با تاکید بر این که پلیس به عنوان حافظ نظم و آسایش عمومی شهروندان اجازه جولان به اوباش را نخواهد داد، افزود: اوباش و مجرمین بدانند، همواره در چتر اطلاعاتی پلیس قرار داشته و افعال و اقدامات آنان ثبت و ضبط می‌شود و در بزنگاه خاص ولو این که افراد شاکی هم ادعایی نداشته باشند، از حیث جنبه عمومی جرم با افراد ناامن کننده جامعه به شدت برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: اراذل و اوباش این را بدانند اگر اعمال خلافی از آن‌ها سر بزند، پلیس با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد کرد و قم برای آن‌ها نا امن است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار