اعمال محدودیت‌های ویژه کرونا از ۱۴ تیرماه

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه گفت: برای کنترل کرونا در استان کرمانشاه اعمال محدودیت‌های جدید در نظر گرفته شده است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسعود بهرام نژاد با اشاره به استمرار وضعیت "قرمز" کرونا در استان گفت: متاسفانه در چند هفته اخیر آمار مبتلایان و موارد بستری کرونا در حال افزایش است و همین امر استان را در وضعیت "قرمز" کرونا قرار داده است.

بهرام نژاد  بیان کرد: در همین راستا اعمال محدودیت‌هایی در دستور کار قرار گرفته و ۱۷ محدودیت برای مشاغل گروه سوم و چهارم در نظر گرفته شده است.

او افزود: جزییات این محدودیت‌ها فردا (۱۴ تیر) در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان مطرح خواهد شد و از فردا هم این محدودیت‌ها لازم الاجراست.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان کرمانشاه در خصوص احتمال تعطیلی کرمانشاه در پی ادامه دار شدن وضعیت "قرمز" گفت: تعطیلی به هیچ عنوان در دستور کار ستاد ملی کرونا نیست، بنابراین هیچ استانی هم تعطیل نمی‌شود.

بهرام نژاد  بیان کرد: فعلا جهت کنترل کرونا محدودیت‌هایی قرار است اعمال شود و اگر این محدودیت‌ها جواب ندهد در هفته‌های آتی تصمیمات دیگری اخذ خواهد شد که بسته به شرایط بیماری دارد.

این محدودیت‌ها شامل موارد زیر است:

- تعطیلی تمامی قهوه خانه ها، تالار‌های عروسی، استخر‌ها و سالن‌های ورزشی در سطح استان

- ممنوعیت برگزاری مراسم ترحیم در مساجد و حسینیه‌ها

- پاساژ‌ها و مغازه‌های سطح شهر تنها می‌توانند به کسانی خدمات ارائه دهند که از ماسک و دستکش استفاده می‌کنند

- رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها تنها به صورت بیرون بر می‌توانند به همشهریان ارائه خدمت کنند و حق پذیرش مشتری در داخل رستوران را ندارند

- راننده‌های تاکسی ضمن اینکه خود موظف به استفاده از ماسک و دستکش هستند فقط می‌توانند مسافرانی را سوار کنند که از ماسک و دستکش استفاده کرده اند. همچنین تاکسیرانان نباید بیشتر از دو نفر در صندلی عقب سوار کنند.

- ممنوعیت تجمع بستگان متوفی در آرامستان‌ها

- دفاتر پیشخوان خدمات دولت، پلیس +۱۰، ثبت اسناد و املاک، خدمات الکترونیک قضایی، دفاتر ازدواج و طلاق و مراکز تعویض پلاک موظف هستند با جدیت قوانین فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و از ارائه خدمات به افرادی که ماسک ندارند، خودداری کنند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار