در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد:

ابتلا به کرونا محدودیت سنی ندارد

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر تعدادی از کودکان در شهرهای جنوبی به کرونا مبتلا شده‌اند و ابتلا به این بیماری هیچ محدودیت سنی ندارد.

سردار احمد عبدالهی، معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ابتلای کودکان به کرونا، گفت: در روزهای گذشته تعدادی از کودکان و نوجوانان در برخی استان‌های جنوبی به کرونا مبتلا شده اند.

او افزود: عدم ابتلای کودکان و نوجوانان به کرونا صحت ندارد و این روزها در استان خوزستان شاهد ابتلای کودکان به این بیماری هستیم. همچنین در حال حاضر در بیمارستان های اهواز و آبادان هم مواردی از بستری کودکان مبتلا به کرونا گزارش شده است.

سردار عبدالهی ادامه داد: اگرچه میزان مرگ و میر بر اثر کرونا در افراد بزرگسال، سالمندان و افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند بیشتر است، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که کووید ۱۹ در نوجوانان و اطفال وجود نداشته باشد؛ بنابراین افراد باید توجه داشته باشند، ابتلا به کرونا ویروس هیچگونه محدودیت سنی ندارد و هر روز پیچیده‌ تر و گسترده تر از گذشته می شود.


بیشتر بخوانید


معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران تصریح کرد: توصیه می‌شود افراد پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و تنها در موارد ضروری از خانه خارج شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۲۱ ۱۶ تير ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
جناب وزیر محترم آموزش و پرورش چرا انقدر به والدین و کودکان و نوجوانان و کاد آموزشی مملکت استرس و ناراحتی در این وضعیت وخیم شیوع ویروس خطرناک و کشنده کرونا وارد می کنید مثل روال قبل در فضای مجازی و از طریق تلویزیون آموزش و پرورش سال جدید را آغاز کنید تا انشاءالله دارو و درمان و واکسن موثر ضد کرونا و دیگر آنفولانزاهای کشنده کشف و تولید و در دسترس همگان به سهولت قرار گیرد چرا شما انقدر برای باز گشایی مدارس عجله دارید !!! با صبر و حلم و خردورزی انشاءالله این مصیبت عظما هم بر طرف خواهد شد اگر صبر داشته باشید واگر عجله کنید خدای نکرده خدای نکرده خدای نکرده فاجعه و مصیبت بر خانواده ها و جامعه وارد میشود و شما مسئولش هستید شما باید تنش زدایی و پیشگیری کنید از وقوع حوادث جبران ناپذیر با این ریسک بالایی که وجود دارد تا انشاءالله واکسن و دوا درمان موثر این چند ویروس خطرناک و کشنده یافت شود و وضعیت سفید شود .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار