سرمایه‌گذاری میلیاردی شهرداری اصفهان در مناطق کم برخوردار

شهردار اصفهان گفت:شهرداری در سه سال گذشته میلیاردها تومان اعتبار در مناطق کمتر برخوردار شهر سرمایه‌گذاری کرده است تا این مناطق به عدالت در فضاها و امکانات نزدیک شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان صبح امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن تبریک فرارسیدن روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اظهار کرد: اداره شهر در وضعیت اقتصادی کنونی و چند برابر شدن قیمت‌های تجهیزات و مصالح کاری سخت و دشوار است، اما با حمایت مردم و تلاش‌های شبانه روزی کارمندان، کارگران و کارشناسان در مجموعه بزرگ شهرداری تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

او با اشاره به قدردانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان از تلاش‌ها و خدمات مجموعه شهرداری اصفهان، افزود: روز گذشته بخشی از اقدامات انجام شده توسط شهرداری از تریبون نماز جمعه به اطلاع شهروندان رسید.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ایجاد عدالت فضایی به عنوان رویکرد محوری مورد تاکید و توجه جدی شهرداری است، تصریح کرد: در این راستا امسال پروژه‌های عمرانی خوبی در شهر افتتاح و سرمایه گذاری سنگینی بر روی پروژه‌های محرک توسعه انجام شده است.

او خاطرنشان کرد: شهرداری در سه سال گذشته میلیارد‌ها تومان اعتبار در مناطق کمتر برخوردار شهر سرمایه‌گذاری کرده است تا این مناطق به عدالت در فضا‌ها و امکانات نزدیک شوند.

نوروزی ادامه داد: این مناطق برخوردار از استعداد‌ها و جوانان پر تلاش و مردم شریف مانند دیگر شهروندان است که اگر میلیارد‌ها تومان پول در آن مناطق زیر زمین برای احداث مترو هزینه می‌شود، نشان از توجه شهرداری به عدالت فضایی و ارائه خدمات به مردم است.

او با بیان اینکه مترو توسعه را به دارک و زینبیه می‌برد، گفت: مترو جوانان با استعداد این منطقه را از نقاط دور ارزان‌تر به نقاط مختلف شهر از جمله دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی برای انجام کار و تلاش می‌برد و کسب و کار‌های کوچک و متوسط را کنار خود فعال کرده و اشتغال‌زایی خواهد داشت.

شهردار اصفهان با اشاره به پروژه حلقه حفاظتی شهر، افزود: این پروژه پس از بهره‌برداری، ورودی‌های اصفهان را از شمال به جنوب و از غرب به شرق به یکدیگر وصل می‌کند؛ البته بسیاری تاکید بر اجرا نشدن این پروژه و انجام اقدامات عمرانی در مرکز شهر داشتند، اما بر این باور بودیم باید نوبت خدمت به مردم مناطق کمتر برخوردار شهر برسد و عدالت فضایی در این مناطق تحقق پیدا کند.

او گفت: مردم خدمات شهرداری را به خوبی می‌بینند و بی شک تأثیر این اقدامات زیرساختی و عمرانی در مناطق کمتر برخوردار برای تمام شهروندان در تمام نقاط شهر مفید خواهد بود و همه از فواید آن بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.