پیست موتور سواری قزوین، ساماندهی می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی استاندار قزوین گفت: ارتقاء، ساماندهی و استاندارد کردن پیست موتور سواری در برنامه استان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: هیئت اتومبیل رانی و موتور سواری قزوین، جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد و به منظور ایمنی و امنیت خود ورزشکارن و تماشاگران در نظر است مکان مناسبی برای پیست پیش بینی و اقدامات لازم برای ساماندهی و استاندارد کردن آن انجام شود.

او افزود: در حال حاضر موقعیت پیست که در جوار محور قزوین – الموت واقع شده است، غیر استاندارد، کوچک و محدود و از طرفی مشکلات ترافیکی خاص خود را دارد که مورد اعتراض زیادی واقع شده است.

به گفته حبیبی، کمیته‌ای با مدیریت فرماندار شهرستان قزوین و عضویت ورزش جوانان، رئیس هیئت موتور سواری، نیروی انتظامی، منابع طبیعی و راه و شهرسازی ماموریت دارند که ظرف یک هفته مکان‌های پیشنهادی را شناسایی و معرفی کنند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گفت: هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی قزوین، علاوه بر آن که در حوزه ورزش و تفریحات سالم، اوقات خوش و مفرحی را برای مردم و دوستداران بوجود آورده است، در مواقع نیاز به سیستم اداری کمک و همراهی کرده است به عنوان مثال در مواقع بحران که امکان تردد برای سایر خودرو‌ها با مشکل مواجه می‌شود این هیئت و ورزشکاران آن در کنار مجموعه مدیریت بحران اقدامات قابل توجه و تقدیری را انجام داده اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار