فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور:

اراده الهی پشت اهداف عظیم انقلاب اسلامی است

سردار کرمی گفت: اراده الهی، پشت اهداف عظیم انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در مراسم تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی منطقه سیستان اظهارداشت: سقوط پهپاد‌های پیشرفته آمریکایی و دستگیری سربازان آنان توسط نظام جمهوری اسلامی ترس را به دل دشمنان انقلاب انداخته است.

او  هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی آمریکا توسط نظام جمهوری اسلامی را همراه با عنایت الهی دانست و گفت: پاسخ ندادن آمریکایی‌ها از این حمله موشکی نشان دهنده ترس آنان از نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور به ظرفیت‌های مهم منطقه سیستان اشاره کرد و افزود: با توجه به ظرفیت‌های مهم این منطقه از جمله کشاورزی، مرز و تالاب هامون با بهره‌گیری از جوانان منطقه و دانشجویان می‌توان تحول بزرگ در این منطقه ایجاد کنیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز گفت: این استان مهد پرورش فرماندهانی با اخلاق، مسئولیت پذیر و جوانمرد بوده که بخش عظیمی از امنیت امروز استان مدیون این افراد است.

سردار امان الله گشتاسپی اظهار داشت: ظرفیت‌های بزرگ و بی‌نظیری در سیستان و بلوچستان وجود دارد که به همراه برادری و اخلاق مداری مردم این منطقه می‌تواند موجب پیشرفت این استان شود.

او  بیان کرد: خادم مردم بودن و در کنار آنان ماندن می‌تواند زمینه پیشرفت را فراهم کند.

 در پایان این مراسم از زحمات سردار سرتیپ دوم پاسدار پرویز آبسالان تقدیر و سرهنگ پاسدار داود شهرکی به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید هراتی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار