مشارکت تشکل‌های دینی خراسان جنوبی در پویش به توان ما

مسئول اداره تبلیغات شهرستان زیرکوه با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا از راه اندازی پویش به توان ما در این شهرستان خبرداد.

حجت الاسلام اسماعیلی مسئول اداره تبلیغات شهرستان زیرکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: باتوجه به شیوع موج دوم کرونا پویش به توان ما به همت موکب حضرت علی اصغر حاجی آباد در این شهرستان با هدف به‌کارگیری تمام نیرو‌های انقلابی، بسیجی و جهادگر این شهرستان برای خدمات‌رسانی به مردم خبر داد.

او افزود: روزانه ۱۵۰۰ ماسک و دستکش در کارگاه‌های جهادی این پویش در سطح شهرستان تولید می‌شود.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: از همان ابتدای شروع بیماری کرونا مجوز‌های لازم برای تهیه و توزیع ماسک اخذ و کارگاه دوخت ماسک و دستکش راه‌اندازی شد و تاکنون به همت جهاگران این کار ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


مسئول اداره تبلیغات شهرستان  زیرکوه  با اشاره به درخشیدن اقشار مختلف و نهاد‌های انقلابی در رزمایش همدلی و مواسات گفت: پویش به توان ما نیازمند یک مدیریت متمرکز و توزیع مناسب است که این اتفاق بزرگ حول همکاری همه جانبه رقم می‌خورد.

او بیان کرد: در این کارگاه ۴۰ جهادگر داوطلب و دارای مهارت، شامل ۳۱ خواهر و ۹ برادر به‌صورت خودجوش مشغول به کار هستند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زیرکوه  بیان کرد: حالا که موج دوم کرونا آغازشده برنامه‌های هیأت مذهبی باید همچون گذشته ادامه داشته باشد و مردم نیز از خطرات این ویروس منحوس غفلت نکنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.