بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۴ تیر؛

احسان خواجه‌امیری هم به پویش "من ماسک می‌زنم" پیوست/ بهرام رادان و سپند امیرسلیمانی از زوایای مختلف

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.


بیشتر بخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

تینا پاکروان، از بانوان فعال در زمینه کارگاردانی و تهیه‌کنندگی سینمای ایران، تصویر متفاوتی از کودکان مناطق محروم کشور را در صفحه‌اش منتشر کرده و در توضیح مربوط به این عکس نوشته است:

"وقتی این بچه ها مرا دیدند موبایل بدست در حال عکاسی دویدند و ژست گرفتند. چه بیخبری کودکی زیباست .
دقایقی باهم گفتیم و خندیدیم و خودشان را معرفی کردند. زیبا بودند و ساده و دوست داشتنی . از جنس خودشان بودند.
دلم پیششان ماند. از دیروز دارم به آینده شان فکر می کنم
"

.

سپند امیرسلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون، عکس سلفی‌اش با بهرام رادان را از دو زاویه مختلف در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت:

"سلفى از زاويه اى ديگه،به نظرم زاويه ديگه بهتره چون هم رنگ داره هم كيفيت،در كنار بهرام عزيز كه خيلى آدم حسابي بوده و هست،يادش بخير تا دوباره كى بشه بتونيم به همديگه انقدر نزديك بشيم،راستى ماسك لطفاً"

.

 

بهرام افشاری، بازیگر نقش بهتاش فریبا در مجموعه پایتخت، تصویری از خود در آخرین قسمت پخش‌شده این مجموعه منتشر کرده و به دنبال آن نوشته است:

اشتم به این فکر میکردم با این قیمت های دلار و یورو قرار داد بهتاش فریبا چقدر میشه؟"

.

 

محمد اصفهانی، پزشک، خواننده و قاری قرآن، که آثار پرمحتوای زیادی در کارنامه کاری خود دارد، به مناسبت سالروز تولدش، ویدئویی از تصاویر دوره‌های مختلف زندگی خود منتشر کرده و همراه با این ویدئو در صفحه‌اش نوشته است:

"امسال مفتخرم که تولد بنده مقارن با میلاد آفتاب هشتم است خدا را شکر که موفق شدم با رعایت موارد بهداشتی در شب ولادت ایشان به زیارت و عتبه بوسی شان نایل شوم و ضمنا میهمان برنامه تلویزونی این شب بزرگ باشم.
دوستان در برنامه برای حقیر نیز به یمن آن شادی بزرگ، تولدی گرفتند متبرک و معنوی، که ممنونشان هستم.
تصاویر بنده در حرم، مربوط به همین شب، مورخ دوازدهم تیر ماه هزار و سیصد و نود و نه می باشد. در چنین روزی امیدوارم کارهایی که تولید و به شما عرضه می کنم شادی یا غم سازنده داشته باشد نه مخرب!
امیدوارم شما را در عرصه تولید موسیقی مانند خانواده خود ارزشمند بدانم و هر کاری را به شما عرضه نکنم و امیدوارم سلامت و شاد باشید و من هم در آن نقش داشته باشم و به شادی در کنار هم، رسم انسانیت و ایمان، و نام بزرگ ایران را آن چنان که در خور است بلند آوازه کنیم
از ابراز لطف و مرحمت شما دوستان گرامی بسیار سپاسگزارم و کامنت های شما گرامیان را می بینم
"

احسان خواجه‌امیری هم به پویش

برزو ارجمند، بازیگر سینما و تلویزیون، با انتشار تصویری از پدر و مادرش در اینستاگرام و با یاد کردن از پدر مرحومش انوشیروان ارجمند، تولد مادرش را تبریک گفت.

"مامان جانم تولدت مبارک ، جای بابا هم خالی ... سایه ت رو سرمون مستدام"

.

پرویز پرستویی، بازیگر شناخته‌شده کشور، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"زندگی می‌تواند
خیلی سریع از کنارمان رد شود و قبل از اینکه بفهمیم رفته باشد. به همان اندازه که لحظات و اتفاقات مهم زندگی‌مان اهمیت دارند، لحظات کوچک و گذرا هم که جزئی از آن‌ها هستند ارزشمندند.
حس کردن ارتباط، حضور، سادگی و شادی چیزهایی هستند که به زندگیمان در سطح عمیق‌تری ارزش می‌بخشند.
هوگه
پیا ادبرگ

پ.ن: هوگه واژه ای دانمارکی برای اشاره به حالت روحی و آرامش با احساس سلامتی و رضایت است.
روش زندگی دانمارکی ها حول محور لذت و پیدا کردن خوشی های کوچک می چرخد. برای مثال یک پتو و یک فنجان چای، نوری ملایم و صحبت کردن با دوستان…"

.

علی شادمان، بازیگر جوان سینما و تلویزیون که در فیلم سینمایی "شنای پروانه" نیز ایفای نقش کرده است، با انتشار تصویری از حضور در این فیلم سینمایی نوشته است:

ا محمد کارت
برادر و رفیق ،
کارگردانِ درجه یک و مجنون ،
یک شورشیِ شیدای به تمام معنا ؛
در پروسه ی رسیدن به اَشکانِ
«شنای پروانه» کِیف کردیم حسابی ؛
"

.

 

علی ضیا، مجری جوان برنامه‌های تلویزیونی، از طریق انتشار تصویری از علی انصاریان در استوری اینستاگرامش تولد این فوتبالیست پیشکسوت که تجربه بازیگری نیز دارد تبریک گفت.

.

 

احسان خواجه‌امیری، خواننده مشهور و پر طرفدار کشور، با انتشار تصویری از خود در حالی که ماسک زده است، از پویش "من ماسک می‌زنم" حمایت کرد.

.

 

امیرحسین رستمی، بازیگر سینما و تلویزیون با توجه به ورود همیشگی انسان‌ها به محل زندگی دیگر موجودات زنده، تصویر تأمل‌برانگیزی در اینستاگرام منتشر کرده است.

.

 

نوید محمدزاده، بازیگر سینما و تئاتر، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر از پایان کار مشترکش با هومن سیدی، کارگردان این اثر داد.

رادر
پنجمین کارمون باهم تموم شد
تجربه بی‌نظیری بود
در کنار تو و این گروه بی‌نظیر
خوشحالم عضو کوچکی از خانواده قورباغه بودم
تک‌ تک عوامل قورباغه ،دوستون دارم.
هومن
بریم برای کار بعدی
عکس:امیر‌حسین‌شجاعی"

.

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۴ تير ۱۳۹۹
یک ماسک ، ابنهمه عکس ،،،،،،