بسته اخبار حوادث قزوین امروز چهاردهم تیر ۹۹؛

کشف ۴۴ کیلوگرم حشیش در یک عملیات مشترک/ غرق شدن جوان ۱۵ ساله /عامل قاچاق ۲ هزار لیتر سوخت در دام پلیس

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهاردهم تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی  پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین مشخص شد فردی در خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان خریداری کرده و با یک دستگاه کامیون کشنده در پوشش بار در حال انتقال آن به استان‌های غربی کشور است.

سردار حاجیان افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان اطلاع داده شد و اکیپی از ماموران با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین به محور‌های مواصلاتی منتهی به هرمزگان اعزام شدند و به صورت نامحسوس خودرو‌های عبوری را رصد کردند که در نهایت کامیون کشنده در محور ورودی شهر هرمزگان شناساییشد.

این مقام انتظامی گفت: راننده دستگیر و در بازرسی از خودرو ۴۴ کیلوگرم حشیش کشف شد.

غرق شدن جوان ۱۵ ساله در تاکستان 

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: جوان ۱۵ ساله‌ای در  روستای فارسجین بخش ضیاء آباد شهرستان تاکستان حین شنا در استخر ذخیره آب زمین‌های کشاورزی به علت نداشتن مهارت غرق شد.

سرهنگ عزیزی افزود: جسد فرد غرق شده برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی آوج گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین بررسی خودرو‌ها در  سه راهی حصار بخش آبگرم به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و در بازرسی از آن دو هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

سرهنگ شهرام منصوری افزود: در این زمینه یک نفر دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

انتهای پیام/ک

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار