افاضلی: مشکل امروز استقلال ممکن است فردا برای ما پیش بیاید

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی گفت: کرونا امروز گریبان گیر استقلال شده و ممکن است فردا برای ما پیش بیاید.

افاضلی: مشکل امروز استقلال ممکن است فردا برای ما پیش بیایدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هومن افاضلی، سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل استقلال درباره انتقاد‌های اخیر آبی‌پوشان به داوری‌های لیگ اظهار داشت:  استقلال، تیم پرطرفداری است و برخی از رسانه‌ها نیز در این مدت به دنبال موفقیت این تیم هستند. این‌ها باعث می‌شود فضایی ایجاد شود که داوری را سخت می‌کند. ما هم کمی از داوری نگران هستیم. با شناختی که از تیم داوری دارم امیدوارم بازی تحت تاثیر حواشی نباشد و داوران تمرکز خود را روی کارشان بگذارند. صادقانه بگویم در بازی فردا، دغدغه من داوری است.

کرونا، دغدغه همه تیم‌ها است

او در مورد ابتلای چند بازیکن تیم استقلال به ویروس کرونا گفت: کرونا، دغدغه همه تیم‌ها است. با در نظر گرفتن همین مسئله، از زمان تعطیلی لیگ تا به امروز یکی از مخالفان شروع دوباره مسابقات بودم. چون این اتفاقات را پیش‌بینی می‌کردم. اما تصمیم این است که بازی‌ها برگزار شود که این هم یکی از اتفاقات است. تا جایی که من می‌دانم، از این نفرات کرونایی، تعدادی، از اعضای  کادر هم هستند و فقط چند  نفرشان بازیکن هستند.

مشکل امروز استقلال ممکن است فردا برای ما پیش بیاید

او گفت: به هرحال این موضوع جای تاسف دارد و امیدوارم این بازیکنان زودتر خوب شوند. آن‌ها بازیکنان تاثیرگذاری در تیم‌شان هستند و علاقه داشتم در بازی فردا مقابل ما حضور داشته باشند. این اتفاق امروز گریبان گیر استقلال شده و ممکن است فردا برای ما پیش بیاید. خوشبختانه استقلال به لحاظ بازیکن شرایط خوبی دارد و می‌تواند این مشکل را  جبران کند،، اما اگر چنین شرایطی برای پارس‌جنوبی رخ دهد، کارمان سخت می‌شود. این اتفاقی است که برای همه پیش خواهد آمد. همه تیم‌ها در معرض این خطر هستند و امیدوارم خداوند عنایت کند تا اتفاق فاجعه باری رخ ندهد.


بیشتر بخوانید


مجیدی توانایی‌ها خود را نشان داده است

افاضلی درباره مربیگری فرهاد مجیدی در استقلال گفت: من مجیدی را خیلی سال است می‌شناسم. از وقتی بازیکن تیم ملی بود او را از آن سال‌ها به عنوان بازیکن می‌شناسم و قبل‌تر از آن وقتی خودم در تیم بهمن بودم، او بازیکن تیم امید‌های آن تیم و یکی  از استعداد‌های فوتبال بود. او بازیکنی با استعداد، برجسته و محبوب هواداران بود. اکنون هم که به عنوان مربی کار می‌کند توانایی و پتانسیل خود را نشان داده است.

افاضلی: مشکل امروز استقلال ممکن است فردا برای ما پیش بیاید

شرایط استقلال بعد از استراماچونی برای هر مربی سخت بود

سرمربی پارس جنوبی ادامه داد: البته شرایط استقلال بعد از استراماچونی برای هر مربی سخت بود. در کل مربیگری از وسط فصل برای هر کسی سخت و فشار هم در تیم استقلال زیاد است. نمی‌دانم که مجیدی با استقلال در انتهای فصل به کجا می‌رسد اما امیدوارم به غیر از بازی با ما موفق باشد. او یکی از سرمایه‌های اجتماعی است و مطمئن هستم در دراز مدت خودش را در مربیگری نشان خواهد داد.

تفاوت فوتبال با سایر رشته‌ها، هواداران هستند

او درباره خبرنگاران گفت: فوتبال بدون هواداران، زیبا نیست. وجود هواداران فوتبال را زیبا و جذاب می‌کند. تفاوت فوتبال با سایر رشته‌ها همین عشق و علاقه مردم به فوتبال است. چیزی که این عشق و علاقه را برای هواداران قابل رویت می‌کند، خبرنگاران هستند. خبرنگاران انعکاس دهنده اتفاقات فوتبال به هواداران هستند. این قشر زحمتکش به اندازه زحمتی که می‌کشند، مزد نمی‌گیرند. این افراد نقش زیادی در فوتبال دارند و خیلی متاسفم که آن‌ها را در ورزشگاه نمی‌بینم. امیدوارم زودتر خبرنگاران به ورزشگاه بیایند. من روز ورزشی نویسان را به رسانه‌های ورزشی تبریک می‌گویم و برای تک تک خبرنگاران بهترین آرزو‌ها را دارم. امیدوارم روزی بشود که خبرنگاران ورزشی به اندازه زحمتی که می‌کشند مزد بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار