کاهش نسبی و تدریجی دمای هوا

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، از کاهش نسبی و تدریجی دمای هوا تا اواسط هفته جاری خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علی محمد زوراوند معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : حداکثر دمای امروز شهر کرمانشاه به ۳۷ درجه بالای صفر رسید و برای امشب نیز پیش بینی می شود به ۱۷ درجه برسد.

او گفت : از فردا روند تدریجی کاهش دمای روزانه آغاز و انتظار می رود تا اواسط هفته بین ۲ تا سه درجه شاهد خنک شدن هوا باشیم.

زوراوند افزود: در این مدت تغییر محسوسی در دمای شبانه رخ نمی دهد و انتظار می رود حداقل دما در شهر کرمانشاه تا روزهای پایانی هفته بین ۱۷ تا ۱۸ درجه بالای صفر باشد.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از شهرهای سومار و قصرشیرین با ۴۴ درجه بالای صفر به عنوان گرمترین نقاط امروز استان یاد کرد و گفت: ازگله، سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز دمای بیش از ۴۰ درجه را تجربه کردند.

او ادامه داد: برای امشب حمیل، سنقروکلیایی، کنگاور و گواور با حداقل دمای ۱۵ درجه بالای صفر خنک ترین نقاط استان خواهند بود.

زوراوند گفت: از فردا با گذر امواجی کوتاه و کم رطوبت از جو منطقه تا روزهای پایانی هفته شاهد رشد ابر و وزش باد در برخی ساعات بعدازظهر خواهیم بود.

معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه وزش باد در روزهای یکشنبه و دوشنبه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود، گفت: این وضعیت، شرایط را برای گردوخاک محلی در سطح استان فراهم می کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار