حال مصدومان حادثه نشت گاز کلر در پتروشیمی ماهشهر چطور است؟

مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر حال ۷۰ نفر مصدوم ناشی از نشت گاز کلر در پتروشیمی کارون را مطلوب اعلام کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید امید شهیدی نیا مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر گفت: نشت گاز کلر پتروشیمی کارون سبب مصدوم شدن ۷۰ نفر از کارکنان این واحد صنعتی شد.

او با اشاره به فراخوان تیم‌های عملیاتی و امدادی برای انتقال مصدومان به درمانگاه‌های منطقه، افزود: مصدومان حادثه هم اکنون در شرایط پایدار قرار دارند و یک ساعت پس از وقوع این اتفاق، تعداد زیادی از آن‌ها تحت درمان و رسیدگی پزشکی قرار گرفتند و با حال عمومی خوب مرخص شدند.

شهیدی نیا با بیان اینکه تعداد اندکی از مصدومان به خاطر نیاز به اکسیژن درمانی و ادامه مراقبت، به بیمارستان ماهشهر منتقل شده اند، بیان داشت: علت حادثه در دست بررسی است و بزودی پس از بررسی‌های فنی، گزارش آن تهیه و برای پیشگیری از حوادث مشابه اقدامات لازم صورت می‌پذیرد.


بیشتر بخوانید


فلکسیبل جوینت یکی از پرمصرف‌ترین تجهیزات مورد استفاده در تاسیسات، موتورخانه، صنایع پتروشیمی، نیروگاهی و تجهیزات پمپ است که به طور هم زمان، لرزش، شوک، صدا و همه حرکات انبساطی، انقباضی، کششی و زاویه‌ای را در سیستم جذب می‌کند که ایمن سازی صنایع به ویژه تأسیسات ساختمان، لوله‌های آب داغ، خطوط لوله مواد شیمیایی و لوله‌های نفت و گاز را بدون آن غیرممکن می‌نماید. این قطعه اتصالات در خطوط لوله صنایع پتروشیمی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، صنایع فولاد، صنایع سیمان، سیستم‌های حرارتی، تهویه مطبوع و… استفاده می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.