خلیلیان: مدارک استقلالی‌ها تایید شود، راهی قرنطینه می‌شوند

خلیلیان گفت: در صورت تایید مدارک استقلال، آبی‌پوشان راهی قرنطینه می‌شوند، اما هیچ اتفاقی برای لیگ رخ نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز شنبه، ٢ باشگاه استقلال و فولاد از ابتلای تعداد قابل توجهی از بازیکنان خود به ویروس کرونا خبر دادند. موضوعی که در آستانه رقابت‌های هفته بیست و سوم لیگ منجر به لغو سفر آبی‌شان به جم و بازگشت فولادی‌ها از قائمشهر شد.

ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت در خصوص افزایش تست‌های کرونای مثبت از فوتبالیست‌ها و اینکه گفته می‌شود به همین دلیل بازی‌های لیگ برتر دوباره متوقف می‌شود، اظهار داشت: قبلا گفته بودم به خاطر حساسیت‌های فوتبال، دیگر درباره آن صحبتی نمی‌کنم، اما طبق شیوه نامه های بهداشتی اگر تیمی از درصدی معین، بازیکنان کرونایی بیشتری داشته باشد، به قرنطینه می‌رود. طبق شیوه نامه ای که در خیلی از کشور‌ها اجرا می‌شود، بازی‌های این تیم هم با تعویق رو به رو می‌شود و در صورتی که شرایط آن تیم پایدار باشد، تصمیم دیگری گرفته می‌شود.

سپس مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درمورد این موضوع گفت: طبق گفته‌های حریرچی هر تیمی که بیش از ٢۵ درصد از بازیکنانش مبتلا باشد، به قرنطینه می‌رود، اما اتفاق خاصی برای لیگ رخ نمی‌دهد. استقلال ١٢ نفر را به‌ عنوان تست مثبت ارائه داده که از ٢۵ درصد بیشتر می‌شود و تیم باید به قرنطینه برود.

او ادامه داد: در جلسه امروز در کمیسیون پزشکی فدراسیون مدارک باشگاه‌هایی که اعلام تست مثبت کرده‌اند (استقلال و فولاد) را بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باران
۰۸:۰۲ ۱۵ تير ۱۳۹۹
در هر صورت میخوان این جام کثیف به لنگ برسه
-
حمید
۱۰:۳۳ ۱۵ تير ۱۳۹۹
اون سالهائی که فقط با یک سرمربی خاص و در زمان یک رئیس جمهور خاص به شما میرسید کثیف نبود؟
اون زمان که همه تون با هم جک تری دی مصرف میکردین کثیف نبود؟
اون زمان که کمک داور تلویزیون میگرفت و در تشخیص آفساید اشتباه میکرد کثیف نبود؟
اون وقت حالا که پرسپولیس توی زمین داره قهرمان میشه کثیفه؟
ما که حرفی نداریم مثل فرانسه و خیلی از کشورهای دیگه قهرمانو اعلام کنند و لیگو تعطیل کنند مسئله اینه که شما هم میخواین قهرمان اعلام نشه هم سهمیه آسیائی تون حفظ بشه!
Iran (Islamic Republic of)
j.m
۱۳:۴۸ ۱۵ تير ۱۳۹۹
حتما دلیل نتایج ضعیف سالهای اخیر استقلال و عدم نتیجه گیری با مربیان خارجی و داخلی مختلف و شکست یا تساوی در مقابل تیم های مختلف هم پرسپولیسه!!!
ضمنا ادب مرد به از دولت اوست
متاسفم برای باشگاه خبرنگاران که چنین اهانت هایی را درج میکند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۱۵ تير ۱۳۹۹
بازم شروع کردید امروز رو که دارید فرار میکنید یادتون باشه فردا که پرسپولیس رو قهرمان اعلام کردند نگید ما میخواستیم بازی بکنیم و وزیر پرسپولیسیه دقیقا عین فرارتون به ترکیه رو دارید تکرار میکنید
آخرین اخبار