کرونا همچنان در خراسان شمالی می‌تازد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به کاهش محدودیت‌ها و عدم توجه مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت:در حال حاضر شاهد سیر صعودی مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در کشور و سطح استان هستیم.

هاشمی با بیان راهکار‌های جدی‌تر مقابله با ویروس کرونا افزود:از فردا استفاده از ماسک برای کارکنان ادارات، سازمان‌ها، بیمارستان‌ها،درمانگاه‌ها و همچنین مراجعه کنندگان به این مراکز الزامی است.


بیشتر بخوانید:

شناسایی ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در خراسان شمالی

احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی در خراسان شمالی


او با تاکید بر اینکه مردم در محیط‌های عمومی و هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی باید از ماسک استفاده کنند، اظهار کرد:خدمات دهی به افرادی که بدون ماسک هستند، انجام نمی‌شود.

هاشمی بااشاره به تشدید نظارت‌ها در استان، عنوان کرد:تالار‌ها، رستوران‌ها و تمام اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی باید با ظرفیت ۵۰ درصد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت کنند؛ در غیر اینصورت برخورد قضایی صورت می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:

تشدید نظارت بر بازار با بیش از ۲ هزار بازدید نظارتی

تشدید نظارت‌ها برای کنترل سیر صعودی ابتلا به کرونا ویروس


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی بااشاره به قرار گیری خراسان شمالی بین دو استان گلستان و خراسان رضوی گفت:با توجه به اینکه خراسان شمالی به مرحله هشدار قرمز نرسیده است، به همین جهت هنوز محدودیت ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی استان اعمال نشده است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.