سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین:

با عرضه کنندگان قلیان برخورد قضائی می‌شود

سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین گفت: استعمال و عرضه دخانیات در اماکن عمومی ممنوع است و با عرضه کنندگان برخورد قضایی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فولیان سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: مصرف قلیان در سایه عدم نظارت دستگاه‌های متولی افزایش چشمگیری داشته است که تبعات زیانبار آن متوجه سلامت عمومی جامعه، خصوصاً در شرایط کنونی کشور موجب شیوع ویروس کرونا می‌شود.

فولیان افزود: بنابراین با توجه به اهمیت موضوع و به استناد مفاد قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، استعمال و عرضه دخانیات در اماکن عمومی ممنوع و متضمن تعقیب و تعیین مجازات است.

او اضافه کرد: با توجه به ممنوعیت قانونی مصرف قلیان در برخی اماکن عمومی مانند سفره خانه‌های سنتی برای پیشگیری از وقوع جرم و صیانت از حقوق عامه برخورد با صاحبان واحد‌های صنفی متخلّف از جمله قهوه خانه‌ها و واحد‌هایی که مبادرت به عرضه آلات و ادوات قلیان می‌کنند، الزامی است.

سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان گفت: قطعا دستگاه قضائی با هر آنچه سلامت جسم و روان جامعه را به خطر اندازد برخورد جدی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.