معرفی کتابخانه رنگین‌کمان سمنان به عنوان ابتکار شهر دوستدار کودک در یونیسف

مدیر ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری سمنان گفت: کتابخانه رنگین کمان شهرداری سمنان به عنوان ابتکار شهر دوستدار کودک این شهر در یونیسف معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اکبر بنی‌اسدی مدیر ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری سمنان گفت: یونیسف به مناسبت برگزاری اجلاس شهر‌های دوستدار کودک در سال ۲۰۱۹، تحت عنوان "جوایز الهام‌بخش ابتکار شهر‌های دوستدار کودک ۲۰۱۹"، از راهکار‌ها یا طرح‌های نوآورانه و الهام‌بخش که موجب ارتقای سطح رفاه و سلامت کودکان و نوجوانان در سطح محلی، شهر‌ها و جوامع می‌شود تقدیر کرد.

او افزود: شهرداری سمنان نیز ایده "کتابخانه تخصصی رنگین کمان" ویژه کودکان و نوجوانان را به این اجلاس ارائه کرد که در کتابچه جوایز الهام‌بخش ابتکار شهر‌های دوستدار کودک از سوی یونیسف چاپ شد.

مدیر ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری سمنان  بیان کرد: در کتابچه جوایز الهام‌بخش ابتکار شهر‌های دوستدار کودک، ۱۵ نمونه از اقدام‌های ۹ شهر ایران آورده شده است.

بنی‌اسدی ابراز داشت: اخیرا دفتر یونیسف در ایران و وزارت کشور اعلام کردند که سمنان و ۱۱ شهر ایران به عنوان شهر‌های پایلوت دوستدار کودک انتخاب شده‌اند.

کتابخانه رنگین کمان شهرداری سمنان به عنوان اولین کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان کشور در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد و با ۱۳ هزار عضو دارای ۱۰ هزار عنوان کتاب است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.