مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد؛

خسارت ۵۰۰ میلیاردی کرونا به ورزش استان مرکزی

حقدادی از خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی کرونا به ورزش استان مرکزی خبر داد.

حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی   در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با بسته شدن سالن‌ها و باشگاه‌های ورزشی در استان بسیاری از مالکان و مربیان ورزشی دچار مشکلات اقتصادی شده و مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان به حوزه ورزش خسارت وارد شد.

حقدادی افزود: اطلاعات و میزان خسارت باشگاه ها، مدیران باشگاه‌ها مربیان فعال استان مرکزی برای وزارت خانه ورزش و جوانان ارسال شده و امیدواریم با منابعی که در اختیار استان قرار میدهند بتوانیم از این مجموعه‌ها حمایت کنیم.

او اضافه کرد: خط قرمز اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی باشگاه‌ها و مجموعه‌های ورزشی است و در صورت رعایت نکردن این دستور عمل‌ها برخورد‌های لازم با متخلفان صورت خواهد گرفت.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه وارد کشور و ۳۱ بهمن ماه اولین موارد در استان قم مشاهده و روز اول اسفند ماه اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد؛ استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کویید ۱۹ را اعلام کرد

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که ابتلا به کرونا ویروس داشت، اما خوشبختانه با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد و اکنون استان مرکزی در وضعیت زرد است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.