پیام‌های ارسالی شما از طریق شبکه‌های اجتماعی؛

از افزایش تعرفه بسته‌های اینترنت تا درخواست پیگیری بیمه بیکاری

مهم‌ترین پیام‌های رسیده در تاریخ ۱۶ تیرماه از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ شانزدهم تیرماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است. 
 

ب

 



در شهرستان هسته‌ای و مظلوم خنداب در این شرایط کرونایی فرماندار شهرستان عروسی ۱۵۰۰ نفری برگزار کرده است.. وصلت بین خانواده‌های دفتردار و معاون فرهنگی فرماندار بوده است که خود شخص فرماندار هم در آن حضور داشته است. عروسی ۱۵۰۰ نفری بدون رعایت ذره‌ای پروتکل بهداشتی عروسی که مهمانانی از سایر شهر‌ها و استان‌ها داشته است حتی استان‌هایی که در وضعیت قرمز هستند.



با سلام و احترام بنده از کرمانشاه هستم . بیش از یکمان است که به دلیل نیاز، درخواست فروش۳۰ درصد سهام عدالت را از طریق سامانه ایوا به بانک ملی داده‌ام، اما هنوز وجه فروش به حسابم واریز نشده به بانکی که شماره شبا داده‌ام مراجعه کردم می‌گویند به ما ربطی ندارد به بازرسی بانک ملی زنگ زدم می‌گویند به ما ربطی ندارد، با روابط عمومی سازمان خصوصی‌سازی تماس گرفتم می‌گویند ما فقط وظیفه آزادسازی سهام را داشتیم که انجام دادیم به بازرسی استانداری کرمانشاه زنگ زدم کسی پاسخگو نبود ساعت ۹ تا ۱۰ صبح (۹۹/۴/۱۵)  به دفاتر پیش‌خوان مراجعه نمودم می‌گویند به ما ربطی ندارد، به کارگزاری‌ها مراجعه کردم گفتند به ما ربطی ندارد. خواهشمند است این مشکل را به مسئولین محترم ذی‌ربط برسانید که چرا با این ناهماهنگی‌ها باعث زحمت و به دردسر افتادن مردم می‌شوند در این شرایط کرونایی بنده تاکنون مجبور شدم به چندین ارگان شلوغ برای کسب تکلیف و پاسخگویی به ابهامات موجود مراجعه کنم، ولی تاکنون موفق به دریافت جواب نشده‌ام.



سلام لطفاً بیمه بیکاری را پیگیری کنید از فروردین بیکار شدم تو سامانه ثبت‌نام کردم شماره حساب وشبا فرستادم، ولی هنوز هیچ واریزی انجام نشده است.



سلام و عرض ادب مربیان پیش‌دبستانی ۹۱ به بعد تا کی باید مورد ظلم قرار بگیرند بیمه ۱۵روز که با مبلغ ۳۳۰۰۰۰ هزار تومان باید از جیب خود پرداخت کنیم عدم امنیت شغلی حقوق ۲۰۰هزارتویمان. این‌ها تنها بخشی از مشکلات ماست.


 

من اعزامی ۹۹.۲.۳ ارتش عجب‌شیر بودم به خاطر کرونا نرفتم جوری که من نگاه می‌کنم کرونا هست. ولی من می‌خواستم این اعزامی رو برم نمی‌زارند میرم حوزه نظام وظیفه، نظام وظیفه میگه دست ما نیست دست یگانت هست من تا به حال دوبار رفتم یگانم اونجا هم میگه دست ما نیست پذیرش نمی‌کنند دست نظام وظیفه ارومیه هست. میرم نظام وظیفه دوباره میگه برو ارتش شمال غرب ارومیه  من امروز به نیروی انسانی نزاجاتهران تماس گرفتم کد ملی خواست گفت تو سرباز ارتش نیست تو سیستم نیست اسمت باید نظام وظیفه ارومیه برگه معرفی جدید بهت بده یگانت مشخص بشه که این اعزامی ۹۹.۵.۳ بیایی. لطفاً اطلاع‌رسانی کنید که به گوش ارتش برسه  که چرا این چند ماه و منو آواره کرده برگه معرفی جدید بهم نمی‌ده برم خدمتم.



سلام وقت بخیر عذرخواهی می‌کنم خبری در مورد افزایش ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزارتومانی درج شده بود که ارزش به ۱۵ میلیون تومان رسیده است پس چرا سهام‌های دیگه ۴۹۲ هزارتومانی ارزشش بالا نرفته؟


 

سلام و خسته نباشید لطفاً به صورت مستمر در رابطه با برگشتن قیمت بسته‌های اینترنت اپراتور‌ها به حالت قبل پیگیری بفرمایید دیروز رئیس سازمان تنظیم مقررات اعلام کردند باید به حالت قبل برگردد، اما امروز مجدداً که نگاه کردم متأسفانه هنوز هیچ تغییر نکرده؟


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۶ تير ۱۳۹۹
سلام
این تعرفه ها اینترنت رو ، وزیر محترم بررسی و رفع مشکل کنن ما تحصیلات تکمیلی ها به خاطر کار پایان نامه و تحقیق نیاز اینترنت داریم متاسفانه دیگه دانشگاه هم نیستیم از سهمیه مون استفاده کنیم لطفا تدابیری که با توجه به اینکه دانشگاه ها با توجه به ارسال شماره دانشجویی و استعلام ارتباطات یک سهمیه ای قائل بشین به خدا خیلی برامون هزینه داره ما بیکار و هزینه تحمیل بهیکی از اعضای خانواده که مجبوره مخارج ما رو به عهده بگیره لطفا لطفا مساعدت کنید .
آخرین اخبار