جزییات کامل بروزرسانی جدید بازی Call Of Duty: Warzone

شرکت اکتیویژن در بروزرسانی جدید بازی Call Of Duty: Warzone بخش عمده‌ای از ایرادات این بازی را برطرف کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی Call Of Duty: Warzone آخرین عنوان عرضه شده از سوی شرکت اکتیویژن است که در ادامه بازی Call of Duty:Modern Warfare وارد بازار شد. این بازی در سبک بتل رویال ساخته شده است و در آن گیمرها به وسیله هواپیمایی وارد بازی می‌شوند و گیمرها پس از یافتن اسلحه در مپ بازی به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند. این بازی به دلیل رایگان بودن خود در حال حاضر به اصلی‌‍ترین رقیب دو عنوان پابجی و فرتنایت تبدیل شده است و در مدت کوتاهی از زمان عرضه خود به یکی از پردانلودترین بازی‌های روز بازار تبدیل شد.

در حال حاضر این عنوان ایرادات بسیار زیادی به ویژه روی پلتفرم کامپیوتر دارد که شرکت اکتیوژن با عرضه بروزرسانی‌های مختلف اما سنگین که برای بسیاری از افراد آزار دهنده است سعی دارد این ایرادات را برطرف کند. شرکت اکتیوژن در بروزرسانی اخیر این بازی بخش عمده‌ای از ایرادات این بازی را برطرف کرد اما هنوز هم بسیاری از گیمرها در بخش کراس پلی این بازی مشکلاتی را دارند.

جزییات کامل بروزرسانی جدید بازی Call Of Duty: Warzone

در بروزرسانی اخیر این بازی تغییرات نسبتا زیادی روی آن اعمال شد که از میان آن‌ها می‌توان به اضافه شدن یک اسنایپر جدید و افزایش تعداد گیمرهای حاضر در هر دست از بازی به 200 نفر را مثال زد. علاوه بر این با لغو شدن روز جهانی استقلال به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان، تیم سازنده بازی Call Of Duty: Warzon سعی کرده نگذارد این روز فراموش شود و انیمیشنی را به لابی بازی اضافه کرده تا گیمرها با دیدن آن یاد این روز بیافتند.

هنگامی که گیمر در لابی بازی منتظر اجرای بازی یا ورود دوستان خود به بازی باشد، سه جت جنگی را مشاهده خواهد کرد که از آسمان حرکت می‌کنند و دو رنگ قرمز و سفید را از خود به جا می‌گذارند. علاوه بر این طبق اعلام کاربران در بروزرسانی جدید این بازی پینگ اینترنت به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است که نشان می‌دهد اکتیویژن به طور دائمی در حال برطرف کردن ایرادات موجود در این بازی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۱۶ تير ۱۳۹۹
سلام..مشکل پاکت لس داره بازیش واصلا نمیشه بازی کرد..اگه مشکل پاکت لس رو درست کرده باشن خوبه..البته اگه منظورتون اپدیت 40 گیگی هست که مشکل رو حل نکرده..البته مشکل پاکت لس از نت ایران هست 90 درصد..تقریبا از یک سال بیشتره بخاطر پینگ بد ایران بازیرو زهرومار کردن بهمون..دنیای دیجیتال لحظه ای پیشرفت میکنه ولی نت استان ما از یسال پیش هر روز بدتر میشه و تو این یسال هر چقدر تماس گرفتم هیچ کار مثبتی انجام ندادن