بازداشت ده‌ها کودک و زن فلسطینی توسط اشغالگران صهیونیست در ماه گذشته

مرکز پژوهش‌های اسرای فلسطینی اعلام کرد مسئولان اسرائیلی در ماه گذشته میلادی بازداشت فلسطینیان مخالف الحاق کرانه باختری را افزایش داده و ۴۰۰ نفر از جمله ۵۲ کودک و ۲۱ زن را بازداشت کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس العربی، مرکز پژوهش‌های اسرای فلسطینی در گزارش ماهانه خود اعلام کرد که نیرو‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی ۵ شهروند فلسطینی را در نوار غزه بازداشت کرده‌اند که یکی از افراد بازداشتی مریض بوده و به همراه همسرش بازداشت شده است.

همچنین خالد سلیمان ابو حسن، نماینده مجلس فلسطین را در منطقه جنین بازداشت و پس از ۱۷ روز آزاد کردند. در بین افراد بازداشتی همچنین ۳ برادر وجود دارند که در اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل بازداشت شده است.

در گزارش این مرکز آمده است که نیرو‌های اشغالگر به تعرض خود نسبت به خبرنگاران نیز ادامه داده‌اند و در ماه گذشته ۳ نفر از آنان را با هدف جلوگیری از افشای جنایت‌های خود بازداشت کرده‌اند؛ به منزل یکی از این خبرنگاران یورش برده، وسایل خانه‌اش را تخریب کرده‌اند و سپس برای او حکم بازداشت اداری صادر کرده‌اند.

مرکز اسرای فلسطینی توضیح می‌دهد که رژیم اشغالگر ماه گذشته حمله به زنان و دختران فلسطینی را افزایش داده و ۲۱ نفر از آنان را که تعدادی کودک هستند بازداشت کرده‌اند. نیرو‌های اسرائیلی همچنین ۵۲ کودک را بازداشت و حبس خانگی کرده‌اند که برخی از آن‌ها حتی ۱۰ سال هم سن ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۵ تير ۱۳۹۹
باید نسل صهیونیستا رو خوشکوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۵ تير ۱۳۹۹
همینقدر پسسست
آخرین اخبار